mp3 indir dur

Klasik Müzik - Mozart-Küçük Bir Gece Müziği

Mozart-Küçük Bir Gece Müziği
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Mozart-Küçük Bir Gece Müziği
Boyut
: 5.24 MB
Toplam İndirme
: 140 İndirme
Haftalık İndirme
: 89 İndirme
Tarih
: 17-11-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Klasik Müzik - Mozart-Küçük Bir Gece Müziği )
  1. buse frangipane

    çok hoş 🎶

  2. Rikka ToukaSama

    Anne frank'ın hatıra defterinde kısa bir cümle beni buraya getirdi. O da dinlerken çok keyif aldığını yazmış. Gerçekten mozart'ın beğeni ile dinlediğim eserlerinden.

  3. vedat ergen

    işte dinimizin nikah müzigi mozart gelmiş araştırma yapmış osmanlıyı 300 sene de boşanmaları araştırıyormuş sagdecene 10 tane boşanma vakası olmuş 300 senede osmanlıda o zaman tek nikah şimdi herkeze 2 nikah bir den yaptırıyorlar italya yasasıyla moderenlık türkiyeye geçiriyorlar bu yasayı cumhuriyet döneminde 2 nıkahlı tek evlilik işte gör halımızı

    Osman Ünlü

    ne diyon amk ne alaka şimdi

  4. Azra Türk

    Bugün Müzik Hocası Derste Bu Müziği Açtı Ben De Adını Sordum Hoşuma Gittiği İçin.Kenan Hocama Selam 😁

  5. Şevval Arpacı

    Beynim dinlendiren tek müzik teşekkürler Mozart

  6. Hatice Sari

    Ben ce süper bir müzik azıcık da klasik dinleyin

  7. Hatice Sari

    ya o kadar kötü diyorsunuz ama bu mozart müzikleri öğrenci dinledikten sonra onun başarısının arttığını görmüş n tespit etmişler ondan dolayı çocuklarınız yigenleriniz kuzileriniz tüm öğrencilere bunu dinletin gerçekten güzel bir başarı elde ediyorlar

    Sude Kaya

    aynen aynen zaten mozart şarkıları ruhu açıyo

  8. AlpArslan Han

    napoleonic oynayip bunu dinlemek cok güzel oluyor

    Ahmet Şahin

    yemin ederim bilmiyodum müziği aklıma direk napolenic geldi

  9. Utku Tuna

    +Oyun evi adam uğraşmış yapmış bize de dinlemek kalır begenmediyseniz içinizde kalsın

    Zero

    Adam 1700 lü yıllarda yapıp yüklemiş youtube a mk

  10. Suna yaren.7 Yaren

    Bizim sınıfta müzik hocası her derse geldiğinde acıyor herkes uyuyuor

  11. Azra Uslu

    hayatını okuyun adam bu parçayı bestelerken babasının annesinin ve karısın kaybını yaşamış ve gece gündüz çalıßmış ve hastalanmış ardından da ölmüş zaten emeğe saygınız olsun hiçbişey bilmeden eleştiri yapmayın

    THEKINGERAY

    karısı ondan sonra ölüyor yalnız

  12. Toz Koparan

    Mozart rizeli ye benziyor aslen güzel parça

  13. Oyun Evi

    iiiiiiiiğğğğğğğğğğğğğrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnçççççççççççççççççççöööötttteeeessii

    Yagmur Denız Yıldız

    koskoca klasik dönem viyana klasiklerinden biri olan Mozart eine kaline nacht music ( küçük bir gece müziğini ) bestelerken seni dusunmustu zaten . acaba oyun evi begenirmi diye. git böyle iğrenç yazacağina sende müzik eğitimi al klasik müzik bestele senin müziğini dinleyelim. begenmediysen unlike tuşuna bas çık böyle iğrenç yazmanın ne anlamı var begenmiyorsan dinleme.

    THEKINGERAY

    ayn sen git dame tu cosita dinle

    Gürkan Dağarlı

    @Yagmur Denız Yıldız disslike o 😁

    zach iron

    aleyna tilki yolladı heralde seni

    Ela Ergur

    En güzel müziği sevmediysen dinleme

  14. Bjk kartaliçe

    off yaa biz bunu para para falan yapcaz yhaaa iğrenç qibi

Mozart-Küçük Bir Gece Müziği Şarkı Sözü
Mozart-Küçük Bir Gece Müziği Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Mozart-Küçük Bir Gece Müziği Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap