mp3 indir dur

Bruno Mars - Finesse (Remix)

Finesse (Remix)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Finesse (Remix)
Boyut
: 3.40 MB
Toplam İndirme
: 95 İndirme
Haftalık İndirme
: 48 İndirme
Tarih
: 07-01-2018
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Bruno Mars - Finesse (Remix) )
  1. Polly Pocket

    Man I’m having flashbacks of my college years. Love this sooooooo much.

  2. Margaret Grant

    This song makes me feel creative

  3. APG Paintbrush Yeah

    If bruno was singing in the 70-80s he would have been a 🐐

  4. Latoya Byrd

    I think Bruno and cardib are together like if u agree

  5. Núria Del Corral Figueras

    #brunomarsthebest

  6. Hally Feliz torres

    It’s just me or finesse it’s similar (remember) of Michael Jackson

  7. Jacob

    Man this shit's flawless

  8. Jhamir Hermes Soberano mory

    Si puede ser el para la película de Michael Jackson

  9. Mr. Monster

    Bruno mars is not the second miachel jakson he is the first bruno mars

  10. Ligia Castellanos

    Para bruno mars es super en todo lo que hace👌👏👍👍👏👏👍👍👍👍👍

  11. RolApple

    My favorite song in NBA2K19 AHHH...

  12. 岡田充

    日本人🇯🇵いますか⁉️↓

  13. OnyxWolf

    This is high energy wedding music?

  14. 5,000 Subscribers With 1 Video

    Who is better?Like: *Bruno Mars*Comment: *Justin Bieber*

    Johnny Biggd

    how can u even try to compare those

    Kim Erin

    You are comparing a diamond to stone 😂

    Kim Taehyung

    Kim Erin ARE YOU ARMY

    Spidey Le Givré !

    @Johnny Biggd BRUH

    Alberto 17

    Bruno! Ariana or Selena? Duh!!

  15. kishan patel

    Song and dance going lit.. 2:38 CaRdI PoPS iN

  16. ursulinodanius 79

    Música perfeita como todas as outras

  17. ursulinodanius 79

    Bruno Mars so faz clipe bom

  18. Daniel Charles Cook

    Hey guys my new song is here👉https://open.spotify.com/album/5UVibrWxbWgdenj77LFzXV?si=e-0ItBRWTAiDuUYPVqtbmg

  19. Claudio Boggioni

    This reminds me 90's!

  20. :삼태민

    브루노 마스 진짜 안늙는다 개 젛아

  21. Parry Kim

    Nonsense

  22. Ashley Is Simple

    November 2019?

  23. Mr. Vik

    Nostalgia

  24. Yonatan Yordy Chavarria

    Drop top Porsche (Porsche), Rollie on my wrist (wrist)Diamonds up and down my chain (aha!)Cardi B, straight stuntin’, can’t tell me nothin’Bossed up and I changed the game (you see me)It’s my big Bronx boogie, got all them girls shook (shook)My big, fat ass got all them boys hooked (hooked)I went from dollar bills, now we poppin’ rubber bands (hey!)Bruno sang to me while I do my money dance likeAye! Flexin’ on the gram like (aye!)Hit the Lil Jon, okay (okay), okay (okay)Oh, yeah we drippin’ in finesse, getting paid (ow!)Ooh, don’t we look good together?There’s a reason why they watch all night longYeah, I know we’ll turn heads foreverSo tonight I’m gonna show you offWhen I’m walkin' with youI watch the whole room changeBaby, that’s what you doNo, my baby don’t play, noBlame it on my confidenceOh, blame it on your measurementsShut that shit down on sightThat’s rightWe out here drippin' in finesseIt don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know itWe out here drippin' in finesseIt don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know itNow slow it down for me, baby‘Cause I love the way it feels when we grindYeah, our connection’s so magnetic on the floorNothing can stop us tonightWhen I’m walkin' with youI watch the whole room changeBaby, that’s what you doNo, my baby don’t play, noBlame it on my confidenceOh, blame it on your measurementsShut that shit down on sightThat’s rightWe out here drippin' in finesseIt don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know itWe out here drippin' in finesseIt don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know itFellas, grab your ladies if your lady fineTell her she the one, she the one for life (woo!)Ladies, grab your fellas and let’s do this rightIf you’re on one like me in mind (ow!)Yeah, we got it goin' on, got it goin' onDon’t it feel so good to be us? (Ay!)Yeah we got it goin' on, got it goin' on (yeah)Girl, we got it goin' onYeah, we got it goin' on, got it goin' onDon’t it feel so good to be us? (Ay!)Yeah, we got it goin' on, got it goin' on (it feels so good with you)We out here drippin' in finesseIt don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know itWe out here drippin' in finesse(Dripping in finesse with my baby, ooh)It don’t make no senseOut here drippin' in finesseYou know it, you know it (girl, you know you got it goin' on)Yeah, we got it goin' on, got it goin' onDon’t it feel so good to be us? (Ay!)Yeah, we got it goin' on, got it goin' on(You know it, you know it)Yeah, we got it goin' on, got it goin' onDon’t it feel so good to be us? (Ay!)Yeah, we got it goin' on, got it goin' on(You know it, you know it)

  25. VeritasPlus

    lol someone just told me to watch it in 360p. So. On. Point! Now I feel historically accurate!

  26. Alonzo Garcia

    Nice song who agreed

  27. rey eleanndro

    Nheeeeeeeeu😎😂

  28. Paulo de Vasconcelos

    Another 1080p video. Geez, what a clickbait playlist.

  29. Bullet Racini

    using 60fps format on this MV really amazed me

  30. Chet Blue Official

    I can´t stand Cardi B, but Bruno Mars is so perfect

  31. SUN TZUŚ

    WOU JE BENT MIJN LIVELINGS ZANGER😁😁😁😁

  32. gacha something

    i don't like cardi b's part if i'm being honest. Don't attack me!

    Safa Aljresu

    *attacks*

  33. Bang AL

    Collab with BTS please

  34. Cory Knapp

    Oh how times have changed!. I was a white kid from the Canadian suburbs. I watched in loving color for the latest trends in fashion. Yes I rocked the Cross Color's, fubu, Karl kani when they were popular. I think I may have had a Malcom x shirt to. It sure didn't feel like cultural appropriation back then. Just embraced hip hop,and the fashion then went along with it. I guess nowadays you can't wear clothes of other cultures with positive intentions without backlash. confusing times.....

  35. Pxris

    Cardi B = Shit Bruno Mars = Amazing

  36. Xainety

    Literally no one :0:321000 FPS HAS JOINED THE CHAT

  37. Lorna B

    Bruno Mars is very underrated! He is amazingly talented!

    girl xoxo

    Lmao what? do you call billions of views underrated he's actually very famous

  38. Luke

    Bruno is not the second Michael JacksonHe is the first Bruno Mars

    Blaze is Noodle

    Luke this comment have been used a trillion times

  39. EMMA

    I don't know is it me or the girl who was Bruno's partner with the striped pants, she looks a lot like the actress/dancer from Step Up 2 unless she is that one😯

  40. Just for the commenting lol

    Still loving this song and Bruno's moves 🔥

  41. Abha Agrawal

    Cardi b sucks. Big time

  42. KSHITIJ GARG

    Does this man even age????

  43. Dominik Schalbert

    Tecccccik

  44. 50,000 Subscribers With 0 Videos?

    *Is anybody here in November with me?*

    Pamela Robertson

    Bro omgomgomg your the best

    Pamela Robertson

    50,000 Subscribers With 0 Videos? 50,000

    임유빈

    I’ll see this at December, too

    Latoya Byrd

    Nope but I'm going to like it

  45. Eisa Al HIJJI

    جميله الاغنيه حقاً ..شكرًا للجميع ✋🏽😎🙃

  46. JoeJang88

    Cardi b is like mosquito

  47. Omar Hernandez

    Y you fortnite battle pasa

  48. Rezha Nugraha

    Me : Nice ending , as always.Cardi B : Aaoo!Me : 😍

  49. SwaRRo RoaR

    I get the Fresh of Prince of Bel`Air Vibe from that start music and clothes <3

  50. Galaxi cute :D

    Algui habla español?

  51. Amit Karmakar

    60 fps and 4:3 aspect ratio. That's something different.

  52. Cele Ulpana

    Lyrics?

  53. jay zee

    Oh dear god it's old Bacardi b I swear she just a hoe on wheels

  54. Sanaath bhat

    bad camera work

    Nyan :3

    Only 90's people can understand XD

  55. 퐁댱

    What camera was used? This video is so clear.

  56. Elisa Griffith

    I like some of Bruno Mars music. This just sounds like Mike Jackson song. (maybe he'll give Cardi b some lessons on finesse.) I'm older so im hard to please, because even movies & clothing styles appear repeats or makeovers.

  57. gisselle ruiz

    I love this they remade the living in colors intro from the 90s

  58. ThE Grettt

    Bruno's back up dancers are both members of Jabbawockezz Phil Tayag and TJ Lewis.

  59. chala wan

    From miss universe 2018 ..... Thailand

  60. syakira13

    idk why this song always make my youtube video becomes high resolution. is it just me or..??

  61. Laura White

    Love u Bruno

  62. guillermo cama

    KIMG SOUL KING POP KING RAP KIN BRUNO MARS1

  63. Kalise Chang

    https://youtu.be/ZDpoUzjKfx8 supper my girl channel y'all subscribe for m please

  64. WargAttack

    Anyone else watching january 2018?

  65. Ady_zubir

    Most of the time what year and which year well it doesn’t even matter the music is great better then mumbles nowadays just saying 🐒

  66. Picnic Films

    Can we bring back the 90’s?

  67. I'll buy that For a dollar

    The guy at the beginning dancing to the left of Bruno looks like the fresh prince himself

  68. Maya Cobb

    what the flip

  69. ThePlushieZone

    Woah dedicated to In Living Color, Lol. That show was good, like my favourite skits were Jim Carey's fire marshall Bill.

  70. ThePlushieZone

    The mistake Bruno Mars is making is he's not dancing, he's only doing some in certain camera segments, it's very annoying. Someday someone will get music videos right and do them like concerts. One camera that shows the whole body moving makes the whole thing have more action

  71. rocky training

    I need to dance with that music at pe 🤣🤣🤣🤣🤣

  72. Solen Alen

    Bruno will never make a bad song love u

  73. manujuega GG

    Amazing Music

  74. AB ka baby 69

    It feels more than 60 fps

  75. Cal C

    Good wife https://youtu.be/bta4NZKQku0

  76. Cal C

    X-MEN MODE

  77. Cal C

    That’s my good wives

  78. Cal C

    Shake it good wife

  79. Rekha Daipuria

    Next michel

  80. koreaboobz

    idk why but i always end up here just to randomly hype myself up

  81. Justin Y.

    Imagine being bored scrolling through comments you find mine.

    MrBagasHD Portugal

    I did it

    Maria kyot

    Y do i always see u everywhere?

    Maenad

    YOU ARE A FRAUDULENT JUSTINNY

  82. Half tik tak

    Funny song 🤪🤪🤪🤣🤣🤣

  83. Ivan Correa

    In Living Color 💯💯💯💯 throwback to the 90’s

  84. Joel Vialva

    Bruno dance moves are so fluid.

  85. Kael Play

    ola galera estou começando agora, entra no link abaixo deixa seu joinha e ativa o sininho..... agradeçoAbraço e atéhttps://www.youtube.com/channel/UCnHtumv-oZ4q2fA1DR1QSUw/videos

  86. josiah theprogamer

    Bruno Mars vs Chris Brown in dancing. I wonder who will win

  87. Guilherme Luiz

    https://youtu.be/6Ru5jU4qBIk

  88. Donald Ooten

    Monday Monday

  89. Lovely

    Not a fan of Cardi B but this is probably the only song I love from her

  90. Jexie Camron

    Cardi's a-haa sounds like Shy Ronnie from Lonely Island

  91. ANA PEREZ RUBIO

    Menudo flow

  92. Ana. Miranda

    hey ya'll have a great day!! 💗💗💗💗

  93. Kenth aquino

    Natutulo

  94. The Renegade

    Who's still jamming to this in 2019? Me

    Maya Cobb

    meeeee im in 2019

    djibo tamim gabriel hamankhail

    This song is so gut Wer is germany

    djibo tamim gabriel hamankhail

    You play fortnite

    Jorge Cortes

    This was from last year.... stupid

  95. Ultimate Trolls

    Who here wants Bruno Mars to start uploading again?

    TT Listings

    Mmm09ujjkkki kkl kpjhhhvggggggghhhjjhhhjjjjnjhjjbmkkkokkkkll oollplL o8iydlkLllll?........

    chelsboo 1999

    ME😆😆I MISS HIS VOICE

Finesse (Remix) Şarkı Sözü
Oh, don't we look good together?

There's a reason why they watch all night long

Yeah, I know we'll turn heads foreverSo tonight I'm gonna show you off



When I'm walkin' with you

I watch the whole room change

Baby, that's what you do

No my baby don't play

Blame it on my confidence

Oh, blame it on your measurements

Shut that shit down on sight

That's right



We out here drippin' in finesse

It don't make no sense

Out here drippin' in finesse

You know it, you know it

We out here drippin' in finesse

It don't make no sense

Out here drippin' in finesse

You know it, you know it



Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Drippin' in finesse

Out here drippin', drippin'



Now slow it down for me baby

'Cause I love the way it feels when we grind (when we grind)

Yeah, our connection's so magnetic on the floor

Nothing can stop us tonight



When I'm walkin' with you (when I'm walkin' with you)

I watch the whole room change (I watch the whole room change)

Baby, that's what you do (baby, that's what you do)

No my baby don't play (no)

Blame it on my confidence

Oh, blame it on your measurements

Shut that shit down on sight

That's right



Yeah, we got it goin' on, got it goin' on

Don't it feel so good to be us, ay?

Yeah, we got it goin' on, got it goin' on

Girl, we got it goin' on

Yeah, we got it goin' on, got it goin' on

Don't it feel so good to be us, ay? (Feels so good)

Yeah, we got it goin' on, got it goin' on (With you)



Bang bang bang

Let's grab your ladies

If your lady

If your lady fine



Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Oh oh oh oh

Out here drippin' in finesse

It don't make no sense

It don't make no sense



Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Drippin' in finesse

Out here drippin' in finesse

Oh oh oh oh

Out here drippin' in finesse

It don't make no sense

It don't make no sense.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap