mp3 indir dur

Anne Marie - Boy

Boy
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Boy
Boyut
: 3.10 MB
Toplam İndirme
: 142 İndirme
Haftalık İndirme
: 67 İndirme
Tarih
: 06-08-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Anne Marie - Boy )
  1. Bryant Crespo

    It would be nice to have an actual link to see the video after annie-marie. Can't "try this" is there's no link.

  2. hamza king

    معقوله بس اني عربي هنااا؟؟؟

  3. Biru Ram

    Annie Marie she is my favourite international singer his cuteness end off my bed fellings always

  4. Lakshmi Reddy

    Osm voice

  5. Sati Eker

    Kirinn .....cüzzz.alhgörüyoreyvallllah.

  6. Sienna Smith

    Anyone know what the song at the end is called???

  7. Grissel Caraguiche

    Wooh que gran parecido con Adele... 😍😍

  8. ace777T

    Anybody know how to find the Ady Suleiman clip at the end? Looks like it got flagged, his other versions just dont compare lol

  9. Iftikhar Wali

    Watching still June 2019😍😍😍

  10. PeachS

    I still listening this song and love it.💕💕

  11. Rick Shanchez

    I bet She likes black boys

  12. Gayatri Rao

    OMG.. The subscriber and viewers r same 1.1millom subscriber and 1.1millon views

  13. Esteban Velasquez

    *2019?*

  14. K S

    The way she says "nice shirt " is ✨😍😎

  15. Chou

    목소리 진짜 섹시하다 앤 마리..

  16. Nicky

    2019 Here!

  17. Scott Meyers

    what a smile

  18. Semlim Adgozelzade

    I love you Anne Marie 💖💖💖

  19. Deviana Mentari

    Why u so damn good? 😍😍😍

  20. Mishal Malik

    Still in 2019 ❤

  21. sashank 【motley】

    Nice,...

  22. Sarmila Subba

    watching it on end of 2018😂😂

  23. Elena Lalakulich

    For me, it's one of the best song and video on YouTube even in 2018, after her "Then" of course!

  24. ss56830

    She needs to go back to this kind of music style - she's turning into too much of a generic popstar now!

    Alexandra Rocha

    Yes! She needs to do more R&B

  25. j j

    She doesn't need any vocal effects. Love her voice in this setting

  26. Em C

    what is a crime is that i can't get to the video that is suggested at the end bc it is blocked. such a tease.

  27. Eda Nur Nayır

    I love you so much Anne Marie you are so beautiful you are so cute you are perfect Anne Marie 😍❤️

  28. David Robinson

    Q: What is Time,Reality & Existence for? A: Anne-Marie

  29. Christophe Pilate

    loop mode

  30. Nany Lemons

    STILL REPLAYING IN 2018!!!

  31. Say Rock

    who's still here in 2018 of august...

  32. David Robinson

    I just watched cosmic girl & thought of you, Anne-Marie, and had a dream: We got to an Excellent hotel, which obviously serves Dom Perignon, has satin sheets on the bed & all the best food imaginable will be served.

  33. David Robinson

    I have to say, why blokes would like blokes when there are females like you around, the world is a very strange place innit?

  34. David Robinson

    I have to say that, although you've been to college & (maybe Higher), The University of Life can teach a lot to those who are receptive. I really have to say, I'm very curious about you, and that what I learn, I'll Love You More.

  35. José Miguel Godoy

    Are you into meat, boy?

  36. Sakeena Aaliya

    Ammaazinng 😍

  37. G C

    like this version with keyboard piano.

  38. restu winda

    903.152

  39. irem'in objektif 'i

    you are beatiful

  40. Brittany Heim

    MY GOD. THIS CHICK😍👌

  41. Rinie Kwon

    Always love her acoustic versions more than the original ones. Raw and soulful voice

  42. パスconst

    Hair is so cute 🔥🔥❤️

  43. Mana

    This version is on point👌🏼

  44. Johanna Barbaran

    Completely in love with the guitarist !

  45. Emma Kernan

    Soooooo good😍😍😭

  46. Helena P

    This is so damn relatable

  47. Rafidah_Lee

    BoyAnne-MarieOh yeah, see I can’t work it outOh jeez, you tease, you're pretty much everything that I needGood flirt, nice shirt, I can feel I'm gonna fall head firstGolden skin, cute grin, saying all the right thingsAnd then you hit me from my number, babeBut then you go and call me mate, what?All the things I like, but I guess I have to say goodbyeUntil I figure it allAre you into me boy or are you into someone else?Like maybe that boy, cause you know I never can tell, ooh boyI really wanna be your girl so I gotta know know know knowCause you’re hanging around with him bareOooah oooah, what you want boy?Oooah oooahSee you looking at meIt's kinda like you're checkin' my clothesDon't care what's underneathJust wanna know where I got them from, hmmMistook that look, I should've known it was all too goodTo be true, me and you, oh were a foolAre you into me boy or are you into someone else?Like maybe that boy, cause you know I never can tell, ooh boyI really wanna be your girl so I gotta know know know knowCause you’re hanging around with him bareOooah oooah, what you want boy?Oooah oooah, did I get you wrong?Oooah oooah, what you want boy?Oooah oooahI was blinded took me so long to seeYou ain't interested in knowing like meAll this time thinking how good this could beI just couldn't believe that you wereYou weren't into me boy, you were into someone elseOh and it's that boy, but you know I never can tellOooh boy, totally wanted to be your girlAnd now I know, know, know, know, knowWhy you're hanging around with him bareOooah oooah, what you want boy?Oooah oooah, did I get you wrong?Oooah oooah, what you want boy?Oooah oooah, and that's itPencipta lagu: Anne-Marie Nicholson / Jonny LattimerLirik Boy © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Ch

    Homerizza Adil

    Thanks!

  48. abduh verdiansyah

    2018 anyone?

  49. james88

    She's better live

  50. Ashish Vijay Sharma

    m your boy and you are my girl my heart is there

  51. Alexandra Rocha

    This is so good I can't get enough!! 😭

  52. Manoj KUMAR Barnawal

    good girl with best flow of voice which is the momentum of sweet flow.

  53. Manoj KUMAR Barnawal

    good girl with best flow of voice which is the momentum sweet slow.

  54. Lee ONeill

    marry me already?

  55. Daz King

    God she's mint , plus she's a fit bad girl love it ....

  56. VEI

    I Love this!

  57. G. BNV

    woaaah this version is so dope :o

  58. Tina

    This song is 100% my life story

  59. Mohamad Syr

    Ich liebedich einfach

  60. Fabio Iommi

    So beautiful girl...

  61. praveen sharma

    very good

  62. Lea Danis Official

    Absolutely loe this! <3 that sound, omg!

  63. Leanne Launder

    her face mmmmm xx

  64. saman ashangbam

    cant stop loving it

  65. black LPS TV

    lepszejsze niż orginał

  66. Elisha Clark

    WHERE can I get that sweater omggggggg

  67. deyare 2 deyare 2

    Ilove you anne marie

  68. John Doeson

    Amazing.....

  69. Agatka Adamiak

    perfect !!

  70. J B

    gcgfhdfs

  71. abbi duah

    James Arthur And Her Would Be Sick On A Colab

  72. Aylin Ece

    who watch still in 2017

  73. David C

    Love her vibrato!

  74. Maria Rinta-Rahko

    I Love this song.💛💛💛💛💛💛

  75. Maria Rinta-Rahko

    She is so pretty cool cute talented her voice is amazing.💛💛💛💛💛💛

  76. Von Henderson

    She has an amazing voice.

  77. DONNELL B.

    We need a John Bellion slash Anne Marie collaboration

  78. Regina Lee

    i love her little 'wah's

  79. Regina Lee

    ooh she was from essex? didnt know that

  80. Manu Kaur

    Music of this song is soooo Coooolll....Love u Annie Marie😘

  81. it'smeV B

    What's the song at the end of the video? 😻

  82. Joe Green

    ultimate uber beautiful and creative artist....

  83. JOJO

    YOU GOT ME

  84. JOJO

    NEVER CAN TELL !!

  85. Ana Lucia Torres Aguilar

    2017 THIS GIRL SLAYS

  86. Ferstone_ 503

    anyone knows where can i find that video at the end of ady suleiman What's the score at sbtv? i really want to watch it so if anybody knows or have a link please reply, thanks-

  87. anushka trivedi

    i love this so much, i cant even say

  88. Beatriz Suelen

    What does she say after the chorus" cause you hanging around with him..??"

    LUCKYY. MUA

    Beatriz Suelen she says 'bare'

    cristina-calfucci

    ooooooo hehe

    David Oko

    "bare" - which is UK slang for "a lot" i.e. "cause you're hanging around with him a lot"

  89. dajuan ruffin

    she's amazing but who's the guy singing at the end he's good to.

    David Oko

    Ady Suleiman-What's the score

  90. Robbie Watson

    This song. I cannot deal! It is electric!

  91. Waleed Khan

    she s looking cool n comfortable while singin

  92. Delmaine D

    that was such a cute and cheeky performance. Love it

Boy Şarkı Sözü
Oh geez, you tease

You're pretty much everything that I need

Good flirt, nice shirt, I can feel I'm gonna fall head firstGolden skin, cute grin, saying all the right things

And then you hit me from my number, babe

But then you go and call me mate, what?



All the things I like, but I guess I have to say goodbye

Until I figure it all



Are you into me boy?

Or are you into someone else hey baby, that boy

Cause you know I never can tell, ooh boy

I really wanna be your girl so I gotta know

Cause you're hanging around with him there

Oooah oooah, what you want boy?

Oooah oooah



See you looking at me, it's kinda like you're checkin' my clothes

Don't care what's underneath



Just wanna know where I got them from, hmm

Mistook that look, I should've known it was all too good

To be true, me and you, I were a fool

Are you into me boy?

Or are you into someone else hey baby, that boy

Cause you know I never can tell, ooh boy

I really wanna be your girl, so I gotta know



Cause you're hanging around with him there

Oooah oooah, what you want boy?

Oooah oooah, did I get you wrong?

Oooah oooah, what you want boy?

Oooah oooah

I was blinded took me so long to see

You ain't interested in knowing like me



All this time thinking how good this would be

I just couldn't believe that you were

You weren't into me boy

You were into someone else, oh and is that boy

But you know I never can tell

Oooh boy, trying to be your girl

And now I know, know, know, know, know

While you're hanging around with him there

Oooah oooah, what you want boy?

Oooah oooah, did I get you wrong?

Oooah oooah, what you want boy?

Oooah oooah, and that's it


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap