mp3 indir dur

Tan Taşçı - Yıldızlarda Kayar

Yıldızlarda Kayar
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yıldızlarda Kayar
Boyut
: 3.65 MB
Toplam İndirme
: 314 İndirme
Haftalık İndirme
: 161 İndirme
Tarih
: 28-07-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Tan Taşçı - Yıldızlarda Kayar )
  1. Miss Miskin

    Sen muhteşem bir ADAM sın

  2. emir .1991

    Abi Fenerli kiz yüzünden bir türlü şarkıya geçemiyorum

  3. Eba KoCaeLi

    Bi de şu vokal sussaydı

  4. Eser Ozkan

    Bur dan bu parçaya böyle bir yorumla dinleyip sevenlere tavsiyem kendilerine gidip kulak almaları acilen

  5. Taner Çakmak

    Güzel söylemiş fakat giriş fon müziği kotu olmuş bence

  6. iki kardeş oyunda

    02 . 21 el hareketi

  7. iki kardeş oyunda

    02 . 21 el hareketi

  8. iki kardeş oyunda

    0.33 el kareketi

  9. emir .1991

    0:15 her geri aldigimda düşüyorum

  10. 70hairvision

    Tarkana 10 ceker Ama kiymeti bilinmiyor

    Mustafa Hoşgör

    tarkanı yeteri kadar bilmiyon demek ki :D

  11. Elif Koç

    1.42-1.43 arasında çoh datlı 😍😍😍😍😍

  12. Zeynep Demiral

    Tarkandan sonra Tan Taşçı ,gerisi hikaye ..

  13. Murat Ucar

    rainloxdan gelenler

    SHADOW PLAYER

    Murat Ucar ben

  14. Eda Sweet

    Harika Performance Sarkilari Sesi Güzell ✌🏼😚💖💋

  15. Fatih Balkaya

    Tan abi harika sın

  16. D_frost 1905

    Su konseri yilbasi gecesi verseydi bir buyuk kanal piyasada ne tarkan ne berkay vs kimse kalmaz siker atRdi.neden desteklenmiyor anlamadim.adam herseyiyle star

  17. Tarık Başman

    Ferdi Tayfur,un efsane şarkısı bu yeni nesilde bilmeyenler var.....

  18. Internet Explorer

    fenerbahçeli 0:16 0:22 0:47 0:56 bul beni

    Erkan Şensoy

    Internet Explorer ..

  19. Nazife Güclüer

    Cok seviyorum bu adami ya 😍😍😍

    Sana Ne

    Nazife Hamide adama destek veren yok yıldız tilbenin albümünde bu adam delikanlımı söyleseydi veya emiyi efsane olurdu tan ile yıldız tilbenin düet yapmasını okadar isterdimki efsane olurdu

  20. Cemile Aydın

    Çok güzel dans ediyor ses e kelimeler yetmez yorumsuz👏👏👏

  21. Nezir Güneş

    videonun başındaki fener formalı kızı tanıyan var mı bişi bişi dicem../

  22. Ahmet Okur

    Basta fenerbahceli kızın oynayisi cok iyi 😀

    Kadir Bayburt

    Ahmet Okur aynen reis 😀😀

  23. Verda Yavuz

    sana aşığım ve bu aşk beni ağlatıyor🌹

    Emel Cakmak

    bende eee e😢

  24. nazlican Sandık

    01:21 çok tatli

  25. Arif EMİR

    ***** dinleyenlerin şaftları da kayar durmaz yerinde bombaaaa *****

  26. music player

    bu adam bir harikaa

  27. dermanimsin

    Bana bu sarkiyi sevdiren adam Tannnnnnn ❤

  28. dermanimsin

    03:14-03:18 mimiklere bak yaaa 😍😍😍

  29. Selda Sari

    Gunumuzun zibidi popculari sizleride gorelim yiyorsaaaaaaaaaa

  30. Özge Bodur

    canikommmm

  31. Gülay Şeker

    ya insanın bütün şarkıları bu kadar güzel mi olur müthiş ses

  32. FÜSUN YARLIĞAN

    ona sevgim ASLA BİTMEYECEK

    Kim ağlıyor kim gülüyor Göreceğiz finalde

    FÜSUN YARLIĞAN benimde

  33. Müge Sarıgöl

    Merhaba

Yıldızlarda Kayar Şarkı Sözü
Karanlık gecelerimin yıldızı sennnnn
Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?
Ayrılık dünyamı karartmadan gel
Simsiyah saçımı ağarmadan gel
Şimdilik güzelsin herşey seninle
Seni son bir defa görmem belkide
Aaahhh…
Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?
Karanlık gecelerimin yıldızı sensin
Hep böyle bekletip hep söyletirsin
Hep yalan yeminler hep yalan sözler
Birgün gerçek olup gelemezmisin gelemezmisin?
Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin…


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap