mp3 indir dur

Orhan Ölmez - Gesi Bağları

Gesi Bağları
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gesi Bağları
Boyut
: 3.80 MB
Toplam İndirme
: 120 İndirme
Haftalık İndirme
: 33 İndirme
Tarih
: 20-08-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Orhan Ölmez - Gesi Bağları )
  1. Alpaslan Yazıcı

    Çok başarılı başa sarıp duruyorum..

  2. Cem Can

    Cok mutevazi degerli bi sanatcidir orhan ölmez

  3. Ragnar Lothbrok

    yıllardır büyük bir zevkle dinliyorum.orhanım harikasın..

  4. Emrah Hoca

    Bu ulkede aleyna tilki gibiler deger buluyor ama orhan ölmez gibi sanatcilr

  5. Akın Yalın

    En basarili selda bagcan soyluyo

  6. H Y

    Sanırım en güzel söyleyen.. 💓

    sevda Efe

    Bencede...

  7. Abdullah Kassha

    #Söz ✌

  8. Guneş Uslu

    çok severek dinliyorum agzına yüreyine saglık

  9. Ayse Tas

    allahına kurban orhan ölmez👍👍👍

  10. mehmet Korkmaz

    muhteşem söylüyor

  11. nisa youtuber

    helal olsun

  12. Metin Korkmaz

    türkü söylemek böyle olur agzına saglık kardeşim

  13. origami nasıl yapılır

    ağzına yüreğine sağlık canım kardeşim benim

  14. Ahmet Doblan

    gayet edepli bir insan. başarılarının devamını dileriz.

  15. Ibrahim öz türkmen

    orhan abi vallahi ben sana ve şarkılarına bir numara aşığım

    Ömer Zülfü

    biz aşık değilmiyiz bunumu demek istiyosun

Gesi Bağları Şarkı Sözü
Orhan Ölmez - Gesi Bağları Sözleri


Gesi bağlarından dolanıyorum

Yitirdim yarimi amman aranıyorum

Bir tek selamına güveniyorum

Gel otur yanıma hallerimi söyleyim

Halimdan anlamaz ben o yari neyleyim

Gesi bağlarında üç top gülüm var

Hey allahtan korkmaz sana da bana ölüm var

Ölüm varsa şu dünyada zulüm var

Atma garip anam beni dağlar ardına

Kimseler yanmasın anam yansın derdime


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap