mp3 indir dur

Kurdish Trap Music - Heyle Le Zalıme

Heyle Le Zalıme
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Heyle Le Zalıme
Boyut
: 3.13 MB
Toplam İndirme
: 4994 İndirme
Haftalık İndirme
: 1087 İndirme
Tarih
: 08-02-2018
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Kurdish Trap Music - Heyle Le Zalıme )
  1. Hayrettin Kaymaz

    Türke lafım yok ama KÜRDİSTANA laf edecek olan kimse yedi ceddini siker geçeriz....kerhanr piçleri faşist köpekler

  2. Rap tv

    Kurd u Kurdistan 🇹🇯🇹🇯48

  3. Egemen Tepe

    videodaki paçavraya ithafen https://www.youtube.com/watch?v=hVcVVoD-HDk

  4. umut hd

    Hayali kürdistan olanın mekanı kabristan dır

  5. MindOlsun

    o videodaki harita kürtdistan hayalindeki bayrak güzel kardeşlerim kanal sahibi hayalin kürdistan olmasın mekanını kabristan yaparız ayık ol

  6. Umut Ulu

    Kürt Deyince Aklınıza Selahaddin Eyyubi'nin torunları Gelsin Öcalanın İtleri Değil!

  7. Tugba Buyuk

    Turkuz kurtuz ozguruz

  8. Arda Ozkul

    Bu şarkıyla Amerika diye bişey kalmaz aq

  9. KAAN KARAKAYA

    ✌🍀VAZİYET ALIN GELİYORUZ🍀✌

  10. Remziye Bıcak

    Bu dünyada herkes ölecek

  11. Madiha Otman

    ❤❤❤❤❤⚪⚪💛⚪⚪💚💚💚💚💚

  12. Madiha Otman

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤⚪⚪⚪⚪💛💛💛⚪⚪⚪⚪💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  13. Madiha Otman

    💚❤💛

  14. Madiha Otman

    🖤Y💚P❤G💛

  15. Madiha Otman

    💚❤💛

  16. Madiha Otman

    Her biji💚❤💛

  17. Ayyıldız BatuhanCan

    Size Bişey Diyimi ölene Kadar Burdayiz Türk❤️Azer❤️Kürt

  18. kremkrem dkdjr

    🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯🇹🇯😘😘😘😘🇹🇷🇹🇷🇹🇷😗😗😗😙😙😍😍 ✅👌✋🤚👍👏✍💗💪👈

  19. Eray Özdemir

    TÜRK KÜRT KARDEŞTİR AYRIMCILIK YAPAN KALLEŞTİR! 🤘🐺🇹🇷 APONUN PİÇLERİ YILDIRMAZ BİZLERİ 🇹🇷🇹🇷

  20. Assem ali

    WHAT IS THE MEANONG OF ZALIMA PLZ

  21. Yakışıklı Ömer

    NE MUTLU KÜRDÜM DİYENE 💚❤️💛✌️ Kürtlere faşistlik yapan faşist itler biliniz ki ananız Kürtleri iyi tanır😂 o yüzden burda boşuna havlamayın ok yaydan çıktı

    Baran Taş

    Ne güzel söyledin be NE MUTLU KÜRDÜM DIYENE

  22. Janbek

    Bir Çerkes olarak; Türk de Kürt de bizimdir. Kahrolsun terör, kahrolsun zulüm ve zalimler.

  23. k.h.mohammad mohammadi

    i love all kurdish from afghanistan

  24. Elizade_HD

    HER ÜLKENİN İYİSİDE OLUR KÖTÜSÜDE! BEN AZERBAYCAN TÜRKÜYÜM KÜRTLERE LAFIM YOK, AMA KÖTÜLERE LAFIM ÇOK AĞIR!

  25. Fatih Duran

    AQ NEYIN KAFASINI YASIYONUZ LA. BU ADAM ORROSBU COCU GELMIS VIDEOYA krdstan BAYRAGI KOYMUS BURDA AVEL AVEL YORUM YAPMISLAR. BI SIKTIRIN GIDIN A Q

  26. Ozil Baloch TV

    insha'Allah Kurdistan free

  27. Sahibi Sahibzadi

    ❤️🇦🇫

  28. Özgür Tetik

    Kurt turk kardeştir ayıran kalleştir

  29. İzzet Demir

    Ben melezim bir yanım kürt bir yanım türk ayrımcılık yapmam

  30. Zamiar Abdulla

    Ez kurdm sarblndm wlati mn Kurdistan ✌🏻 brai wa la bazhir Kirkuk li bashuri

  31. Memed Hashmi

    ❤☀💚

  32. Cio Man

    Cristiano Ronaldo gol sözü

  33. Arda Kircaali

    MALATYA KURDİSH

  34. Free fire _/AZE

    Yorumları okudum Bir soru sormak istiyorumTÜRKİYELİLERLE KÜRDİSTAN arasında ne var2 ülkenide büyük yazdım çünki TÜRK kardeşimiz KÜRDİSTANLILARI tanımıyorum saygısızlıg etmek istememBen AZERBAYCANLIYIM Lütfen biri anlata bilirmi lütfen😌😊

    Fritz Muller

    Eger senin dilini ve ya culturunu yasak etseler napardin? Turkler Kürtleri tanimiyor biz zaten onlara inanmiyoruz bize bebek katil diyor asil katil olan fasist irkci turkler

    Free fire _/AZE

    @Fritz Muller Anlatdığın için teşekkürler kardeşim Hepsini anladım doğru yapıyonuz AZERBAYCAN Hep yanınızda😊❤

  35. Trap Music

    Kürtlere lafım Yok ama Kürdistan denilen siktir boktan Hayallerine füze Atayım amq Pkk sı 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 (Türk Kürt Kardeştir Pkk Kalleştir)

  36. Huseyin Yildirim

    Emircanim♥️🙂

  37. باةر قت22222ضضششيص edyuk3222222222222

    ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌ her bişi

  38. باةر قت22222ضضششيص edyuk3222222222222

    Her bişi

  39. AYDA Bella

    Uyda dagidine

  40. Sahin Keskin

    Benim bir dünya kürt arkadaşım vardı vallahi de askerde iken pkk itlerine ölümüne sıkıyorlar di ve lan bunlar ermeni bizden değil derlerdi yemin olsun bize Kürtleri kötü göstermeye çalışıyorlar diye zamaninda

  41. Sahin Keskin

    PKK itinin Kürtler ile alakası yok bunlar orta Doğu projesini gerçekleştirmeye çalışan siyonist başlı Hristiyan lar kurtları pkk ile bir göstermeye çalışıyorlar kürt ile PKK peşinden giden ermeni asıllılar bilseniz fark edersiniz yaşasın sellahhaddin eyyubi

  42. Celal AlpaYoutube

    TÜRK KÜRT KARDEŞTİR AKSiNİ SÖYLEYEN KALLEŞTİR !

  43. Tek BAYRAK

    Burdan Öcalanin AMK🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤❤❤❤❤❤

  44. Gülcan Yılmaz

    Kurt ler devlet kurabilir ama bunu bir terörist kuruyorsa dur derimorospucocuklari

  45. MİLLİYETCi TÜRKİYE

    Arkadaşlar sıfır bir kurdish trap dan dinleyin müziği

  46. pöh burak VATAN SANA CANIM FEDA

    O 2 işaretini yapan o. Çocugumu pkk lı pic kürt türk kardeştir tamam

  47. halit buhari cakan

    öcelan itleri

  48. Hüseyin MARANGOZ

    Dağda Üç Beş Domuz SürüsüTutturmuş Bir K*rdistan TürküsüEline Almış Bayrak Diye Masa ÖrtüsüSatsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne Ölüsü...Soyu Soysuz Olan Sensin,Toprak Senin Neyine...İte İtlik Yapıp Kafa Tutma Beyine...Anlasana Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar HalineDuy Ulan Soysuz NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE! ! !

  49. ByDexterTR

    Amerika başkanı trump adam olmuş da bizi tehdit ediyor la pk çocuğu ve yandaşcılarına sesleniyorum sizin atalarınızı bizim atalarımız sikti şimdide torunlarını TÜRK torunları yani biz sikiyoruz adam olun alırız aklınızı TürKürtAzerbayjanPakistanGürcistan Kardeştir İhanet Eden Apo Ve Diyerleri Kalleş ve orosbu çocugudur

  50. Turkish Client

    TurkishKurdish KürtTürk Hep Tersimiz Oldunuz :(Biz iyiligi Siz KotuluguSiz İyigili Biz Kotulugu SeçtikHep zıt oldukBarışşak Savaş Çıkmasa Siz Bizi Biz Sizi Korusak Daha Güzel Türkiye Olmazmı ?

  51. yiğit demir

    Ben TÜRKÜM kürtler Bizim Gardasımızdır Daimaaa

  52. Syed Nasir Naqvi

    Love it😘💓

  53. Diyar Mazul

    Heta kurdek mabe, Kurdistan dê her bimîne Bijî Kurdistan

    Efe Tarkan Saçkıran

    ISTE BI ORSOPU COCU BURDA

  54. İLGİNÇ ŞEYLER

    Türk Kürt Kardeş DeğildirTürk Kürt Candır

  55. Youtube Gölgesi

    Kürt deyince aklınıza öcalan itleri değil Selahaddin Eyyubin'in torunları gelsin.

    Erdal Bozkuş

    Kanka çalmissin ama tutmamis

  56. Geht dich nichts an

    Herbiji kurd û kurdistan✌🏻💚❤💛

  57. Burak Arslan

    Hem Trap hemde nasıl kurdish oluyor 😂😂

  58. Gökhan Pınar

    Türk bayragı altında kürtle kardeşiz ama o bayrağın altında kürdistan naraları atan çakalların mekanı kabristan oldu bu böylede devam edecek... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  59. Miraç Güran

    Kardeş o bayrağı kaldır ordan skrm sizi amk teröristleri

  60. EverythinK ChanneL

    Ben insanım Türkte benim Kürtte bahar benim güzde benim katlederek üzme beni! #TürkçeRap #Hidra

  61. Umar Nawaz KR

    ZALIME LOVE FROM PAKISTAN NICE BEATS

  62. Aponun dunyasi Uçan

    Şarki super arkadaş önerdi brawl starsta gaz veriyomus valla doğru 0 kupada 1500 kupa oldum

  63. Futbol Ve Antiraman Taylan

    MHP liyim AK PARTI LIYIM orrospu çocuk ları 😎

  64. minecraft ev yapımı

    kardeşim videonu videomda 30 veya 40 sn yeliğine kullanabilirmiyim ?

    minecraft ev yapımı

    @Fahrettin Koyuncu kardeşim 3.5 k aboneli bir kanalda olacak ben,m kanalda değil

    minecraft ev yapımı

    @Fahrettin Koyuncu karedeşim videom telif yemesin 3.5 k abonem var

    minecraft ev yapımı

    @Fahrettin Koyuncu Strafor TV YAZ youtubeye 3.5 k aboneli

    Fahrettin Koyuncu

    minecraft ev yapımı sorun olmaz kullan

    minecraft ev yapımı

    @Fahrettin Koyuncu tmm kardeşin baktın demi kanala küçük dağil çünkü telif yemeyelim ewl

  65. Rakan Kurt

    🇹🇷🇷🇺 🇽🇰 🇦🇿 🇧🇦 🇦🇱 🇩🇪 🇪🇦 🇮🇶 🇮🇹 🇰🇿 🇲🇦 🇵🇹 🇹🇲 🇺🇿 🇹🇯 😎🤘

  66. Muhammet Emin

    Bu vatanı bölemeyeceksiniz🇹🇷🇹🇷

  67. Fatos Karaca

    Aklınıza it gelmesin iylik gelsin

  68. Fatos Karaca

    Biz türküz desem kaç kişi beyenir

  69. Fatos Karaca

    Atam ve allah bizi sever

    Baran ve evcil Hayvanlar

    Sanki biz kürtüz diye allah bizi sevmiyo

  70. Fatos Karaca

    Biz türküz lan

  71. Alpaslan Kagan Sen

    Türk kürt kardeş değildir bölücüler hayali kürdistan olanın yeri ölümdürPray for isa mesih🤲

  72. Aras Karataş

    Abdullah Ocelanı Savunanların Götunden Kan alırım Kan kan

  73. Samet Güven

    Madem şarkıyı sevmiyonuz izlemeyin.

  74. Samet Güven

    Amk top piç bende kürdüm seniye laf söylüyon hepimiz aynı bayrağı paylaşıyoğ bidaha böyle götliük yapmayın hepimiz türk bayrağın aşa inmesine izin vermeyiz sizin gibi toplar a emanet edilnez vatan.

  75. Rıza Kaya

    Hayali kürdistan olanın mekanı kabristan olurmuş boş yapmayın kürdistan diye bir devlet var merak etmeyin kürt kardeşlerim beğenelim sayımızı görelim ❤❤✌✌✌

  76. DadAş25

    Gençler İÇ SAVAŞI DURDURACAK BİR TÜRK ANA BİRDE KÜRT ANA VARDIR BU GÜNLERDE BİR OLMAK EN İYİSİNDİR🕊️✌️

  77. Muhammed Eskisy

    🤘🤘🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤘🤘

  78. Alan Ahmad

    Her biji Kurdistan her biji apo❤❤❤❤❤❤

  79. kadir kıska

    Herkes Gelmiş Buraya Türk Kürt Kardeştir yazmış. Videoki Hain Bayrağına Bakın Sonra Yorum Yapın.

    sait Taskan

    Peki videodaki bayrak nerenin biliyormusun ?

  80. Serdar Soydan

    ulan iyi ki yahudiyim amınakoyim yiyin birbirinizi :Dddd

  81. Gazişehir Gaziantepspor

    https://youtu.be/SrFxJZdEcDg

  82. Gazişehir Gaziantepspor

    https://youtu.be/SrFxJZdEcDg

  83. Gazişehir Gaziantepspor

    https://youtu.be/SrFxJZdEcDg

  84. Uçana Kaçana TV

    PKK kallestir . Türk Kürt kardeştir

  85. Ali Can DEMİR

    bacınızı sıkım ıt soyları kansız vatansız kopekleri

  86. Yigit Erdoğan

    Hayali k*rdistan olanın mekanı kabristan olur!

  87. Mehdi Quliyev

    🇦🇿🇹🇷💪🏽

  88. CELLADİ

    hatırdır olum kürdistan bayrağı falan

  89. Mehmet Özkaya

    Türkle kürt kardeştir türkle orospucocuğu değil

  90. araz civit

    Kürt ❤️ Türk

  91. Mahmut Ferhat Özcan

    Burdan Selehatin Eyyübi torunları kürt kardeşlerime selamolsun !””””HAYALİ KÜRDİSTAN OLANIN MEKANI KABRİSTAN OLUR !”””””

  92. AbBas YaNbAsAn

    MEHEEEE MEEHEEEE ZALIMEEEEEE ZEHO PİKNİKTÜPÜOĞULLARI

  93. Türk Şad

    Amınakodumun Arap Dölleri

  94. NXJAHSI

    Vatana hainlik darbe saldırı yapanların ellerini kırar kellerini uçururuz.Korkun diye yazmıyorum ama Dikkatli olun.Allah Türke yâr olsun🇹🇷🇹🇷

  95. poyraz talu

    Ne mutlu Türküm diyene lelellelelleleele

  96. poyraz talu

    Ağa içimdeki canavarı çıkarıyor TC😮😮😮

  97. Fritz Muller

    Bu turkler diyor kürtler kardesimiz...INANMAYIN SEREFLI NAMUSLU KÜRTLER BU KAHPE TURKLERE INANMAYIN SON 40 YOL GORDÜK kürt diye bisey yoktu hersey yasaklanmisti...ama iyikide PKK savasiyor !!! YASASIN KÜRDISTAN VE PKK

Heyle Le Zalıme Şarkı Sözü
Heyle Le Zalıme Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Heyle Le Zalıme Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap