mp3 indir dur

Hasan Yılmaz - İstanbul Ağlıyor

İstanbul Ağlıyor
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: İstanbul Ağlıyor
Boyut
: 3.66 MB
Toplam İndirme
: 491 İndirme
Haftalık İndirme
: 270 İndirme
Tarih
: 21-08-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Hasan Yılmaz - İstanbul Ağlıyor )
  1. Ayşe Çakırca

    Guzel okumus

  2. No Pain n

    Bu adamdan başkasına yakışmıyor🥰🥰🥰

  3. İbrahim Darcanlı

    2019ama hala dinletiyor kendini be kardesim adam söylüyor

    Umut Gezen

    TABİİİİİİİİİİİ

  4. Elif Kocak

    Cok'guzel.soyluyorsunuz.begenerek.izliyoruz.ana.dolu'dernek.tivide.gurmek.istiyoruz.acilar.icindeyim.gozlerim.kan'icinde.ben.elif.marastan

  5. BURÇİN KORKMAZ

    Aradan yıllar geçmiş eskimedi bende dün gibi ezberimde 😊

  6. Ufuk Erkmen

    2019 ağustos hala dinleyenler varmi

  7. Ayse Tahmaz

    Güzel bir yorum

  8. beni kıskanıyolar

    Bu şarkının tutmama sebebi bu adama uymamış aslında güzel söylemiş yani ama tarz meselesi

  9. YORUMCU

    2007 miydi 2008 mi bir kız sevdim adı ceren, sırf içinde ceren yarası var diye sabaha kadar içtim o zamanlar 7.sınıftayım annemler duysa gebertir beni, ne güzel dimi hâlâ hatırlıyorum, kaldı ki artık o nişanlı ben nişanlı

  10. Burak Demirel

    İstanbul ağlıyor sen ağlıyorsuunn 2019 Temmuz var mı bir kaç kişi burda ?

    Tuğba Yalçın

    Evet ben varım

    Ufuk Erkmen

    Hadi gel artık ne duruyorsun ulan ne parcaydi beee

    ayik olmaa fayik ol

    Evet beyler

  11. Mertcan Kalmukoğlu

    2019 hâlâ dinleyenler +1

  12. Hüseyin Dinç

    Şu şarkının sesi daha çok çıksın diye e250nin hopörlerini patlamıştım

  13. Nisa Nur Çelik

    Annem ve ben ve babamın en çok sevdiği şarkı [email protected]şühedasabahattinnimet

  14. mücahit Gencer

    2019???? 🖤

  15. derviş koçyiğit

    Çocukluğumun şarkısı idi ...

  16. Songül başal

    Istanbul ağlıyor sen ağlıyorsun Aklım sende kaldı...😭😭😭😭

  17. Muhammed Miyanyedi

    Abi ağlaya ağlaya izliyorum

  18. Anılcan Solmaz

    Yıl 2019 hala dinleyenler

    ayik olmaa fayik ol

    Eskiyi cok ozluyooom be reis hersey eskiden cok guzeldii simdi herkez sahte herkez oyun

    Umut Gezen

    @ayik olmaa fayik ol aynen

  19. Mutlu Özcan

    7 Mayıs 2019

  20. Qbz atak

    2019 dan s.a

  21. Stockholm İsveç

    Müzik tutuldu ama hasanda tutulmadı şarkıyı Gülay dan dinleyeceksin

  22. Serdar

    bu yorumu yazdığım zaman birden istanbul ağlıyooor dedim öyle aklıma geldi :D 13 14 yaşımda internet kafede dinlediydim

  23. Kuzey Tekinoğlu

    Güzel söylemiş

  24. Emin Özdemir

    Bu şarkıyı nasıl patlatabiliriz acaba?

  25. Kerim Durmuş

    Bu şarkıyı ta 4.sınıfta dinlemiştim ilk olarak. Şimdi üniversitedeyim bir gün istanbul sokaklarında yağmurun altında bunu dinleyip ciğerimi yakacağımı hiç düşünmezdim

  26. Haver Özdamar

    Çocukluğumun şarkılarındandi nasıl tutmadı hayret izlenme sayısına bakınca üzüldümmm

  27. FATİH

    Tirende Biletsiz Sevdalar VardiVagonlar Kacaklara GözyumarlardiAksada Yüreklere Kar PinarlariSevdanin Arkasi Var Ardi Bahardiistanbul Agliyor Sen AgliyorsunHadi Git Git Artik Ne DuruyorsunYolcular Hep Kacak Bizse TutukluGözler Agliyor Tutkulu Cocuksuistanbul Agliyor Sen AgliyorsunSevdigin Bekliyor Ne Duruyorsun(Yildiz Avlarim Gögün MavisindeHer Dem Bakislarina GözlerininDeryasinda Pusu Duran EllerimiSana Tuzaklarim Her TetikDüsürdügümde Gözlerin ÖlümeAz Kalirim Yanliz Gördü Ya GelirBende Kalir Yanlizlik Uzar Geceleristanbula Yagmur Yagar KarlaKarisik Kari Ayiklar Yagmur KokulariniAlirim Koynuma Ot Koyarim GözUcuma Anlarim Yine Yangin YineHasret Yakinan istanbuldan Düsen PayimaBide Yüzünün Giderken islakligi)Gül Damlasi Düsmüs Ates YurduyduDaglara Dil Uzatan Narli Kuyuydu YagsadaGönülere Gam Geceleri Ceren YarasindaAsk Büyütürdü Yaksada Gönülleri GamGeceleri Ceren Yarasinda Dert Büyütürdüistanbul Agliyor Ben Agliyorum Hadi Kalk GelArtik Dayanamiyorum Yolcular Geldiler SenYoksun icinde Yüreyim Can Veriyor Acilar icinde.

  28. Askin Bulut

    Gençliğimizi içki şişelerine değiştirenler mutlumusunuz 😣😣

  29. Emre Yıldız

    internet cafede metin 2 oynarken dinledigim müzik....

  30. Cevdet Derelioglu

    Hasan Yilmaz Kastamonu Hanonu Kurecayi koyu yakisirr ustaa

  31. Ayse Ozduvenci

    👏👏

  32. Gül cinar

    Güzel sögle mis güzel bir yorum güzel bir beste 👍👍👍

  33. filim Replikleri

    kastamonulu reis bende kastamonuluyum

  34. zula walexs

    hll lan

  35. Sezee Özcan

    Cok benziyor hüsnü çabon adam gibi seviyorum seni

  36. Musab Yıldırım

    Yıl 2018 dinle dinle vur rakının dibine

  37. SELDA YILDIRIM

    🎶🎵

  38. Recep Koçak

    Yıl 2018 hala başındayız

  39. KeskinCan

    İstanbul ağlıyor sen ağlıyorsun.

  40. Kurban Nyaz

    5.09.2018 dinleyenler

  41. Y İ Ğ İ T A L P

    2018?😐😩

  42. Mine Turhan

    😍 çok güzel 😍👍👏

  43. Mert Türk

    Yıl 2018 hala dinliyom ağzına sağlık abim

  44. sevgi Yılmaz

    Ağzına sağlık Hasan Yılmaz Hemşerim benim �stanbul ağlıyor sen ağlıyorsun Ben de ağlıyorum her zaman ağlıyorum eşim gitti gelmedi gerçekten de ağlıyorum gerçek ağlıyorum Mekanı cennet olsun canım benim Nur içinde yatsın eşim için olsun Bu parça seni seviyoruz Hasan Yılmaz Allah'a emanet ol Çok güzel olmuş şarkı sözleri anlaşılıyor dilinden dökülürken

  45. enes batur

    Cok guzel yapmislar ama neden tutmamiş yaaa tüh

  46. Komik İşler

    valla şarkı çok duygusal bence güzel şaekı

  47. Serkan Tezcan

    istanbul ağlıyor ben Ağlıyorum hadi kalk gel Artik dayanamıyorum..

  48. Oğuz Tolga

    2018 ??

  49. Furkan Gençel

    Yıl olmus 2018 hala izliyom diyenler like

  50. Hayriye Köseoğlu

    2018 oldu hâlâ dinliyorum

    Herşey Hayalde Kaldı

    Hayriye Köseoğlu aynı şekilde geçmişte kaldıysak demek...

    Ismail Konuk

    2019 (::

  51. Tümosan Traktör

    Yıl 2018 daha dinleyenler burda mı ?

  52. Tuna Dagli

    Iyiki varsin istanbul butun sikintilarimi yine sen cozdun

  53. Elena Yusubova

    ne guzel soylemisin hasan abey🙁

  54. Anıl Kaplan

    yıl olmuş 2018.....

  55. Sezen Sezer

    2018 8 şubat

  56. Yasin Kalkan

    Yıl 2018 hala Buradayız !!!

  57. Cankurt Öner❶

    2018 hala dinleyenenler ?

  58. Nazlı Kara

    2018 e girecez ve hala seve seve, gönülden dinleyenler kendilerini duryursun😂 gerçekten çok güzel ve anlamlı bir şarkı👌🏽

    KARA DOSYA

    Nazlı Kara para sene 2020

  59. Cüneyt Boşnak

    Büzel şarkı brğendim düper

  60. Epoch

    2018 sene be halen dinlemekdeyim.

  61. youtubekanal

    Bu vidyo hiç yakışmamış bu şarkıya İstanbul’a bile gidilmemiş sanki hepsini neredeyse Ankara da stüdyoda çekmişler

  62. GÜLNUR TUNCER

    GÜLNUR TUNCER.BLOGGER YAZARI.BURSA OSMANGAZİ.TEŞEKKÜR EDERİM.

  63. CaNoM SeNoL

    Cok GüzeL BiR CaLiSma OLmuS Yapimda PayLaSimda Emegi GeceN BütüN EmekciLeRe SevgileRLe CaNoM~SeNoL BaSkeNtLim BaHSEN iLLaki CaNoM KaLbiNiN SeSi HayatiN Tadi.!

  64. Serpil Öztürk

    İstanbul ağlıyor sen ağlıyorsun ben ağlıyorum tutkulu çocuksu bayıldım muhteşem sözler günlerdir dinliyorum ağlıyorum

  65. Bursa Yeşil

    Çok güzel

  66. Sibel Yılmaz

    super. seni. seviyorum

  67. Bakiozan Ceviker

    O senin neyin oluyor " Dediler. Uzaktan dedim. Uzaktan yandığım olur kendisi.✌💙#Hayır'lı geceler...

  68. Mr.X [Turkler Clan]

    Bİ 70 LİK DEVİRDİM USTA 😞

  69. Hasan TUNÇER

    kafalar atakan kışkırtmadan gelenlerr

  70. Yuni Aslan

    efkarlandım gardaş

  71. mustafacan arslan

    Çok güzel

  72. Damla güney

    Very nice music style 2010 hit

  73. poyraz hasan Güngör

    sevdanın arkası var istanbul aglıyorrrrrrr

  74. Tayyar Demir

    bu müzik nasıl tutulmadı ona kafam takılıyor mk

    Murat Demir

    İyi dedin kral bende aynısını düşündüm 😊

  75. Koray Akıncı

    buradayız acı

  76. melis melissa

    İstanbul agliyorrr

  77. EROL CAN

    offf ıstanbul offffffffffff

  78. Sema Yılmaz

    Hasan Yılmaza laf atmayın

    Gizem ODASI

    Ben aglıyorum dünya aglıyor

    daffy fuck

    hasan yılmaz:aynen

  79. Serap Kılıç

    ıstanbula yağmur yağarken hep açıp dinlerim

    gül İbişler

    şimdide yagıyor dinle ozman 💕💕😄😄

    Serap Kılıç

    Gul İbişler dinliyorum :D

  80. faruk cömert

    adam Hüsnü Çobana benziyo

    Rabia Sönmez

    faruk cömert aynennn 😂

    Göktuğ Sert

    tam bi efkarlanmıştım ki yorumunu gördüm 😂

    serkan yüce

    @Barış Karakaya light selami 😊

    Burak GS

    @serkan yüce nvgun

  81. Emrullah Yıldırım

    kamyoncuyum uzun yolda ne gidiyo be KAPTAN

    Ufuk Erkmen

    Oooo hemde nasil

    Tugay Türkoğlu

    Gerçekten gidiyor uzun yol şarkıları başka şehir içi şarkılar başka ama hep uzun yol şarkıları gönlümüzde

  82. Ismet Turkmen

    Muhteşem bravo adama

  83. Hasan Gültekin

    arabada fena gidiyor bu şarkı 😀

    beşiktaş Kartalı

    Ayn hep arabadadinliyorum

    ALI Demir

    Hasan Gültekin evet

  84. Omerfaruk Algul

    helaaal yani ne diyelim

  85. Tolga Akça

    Helal olsun adama vallah

  86. Nurettin Derse

    Ben dinliyorum

  87. Nisan Kılıc

    Yıl 2017 olmuş hala dinliyenler

    qualityd

    Nediyon ya ben yıl 2018 olmuş halen dinliyorum 🤗

  88. Yasuonline

    bundan başka sese yakışmiyor

    beşiktaş Kartalı

    Hey gülayın şarkısını dinle y0çok güzel

  89. ali Can

    supper yhaaa vallahi çok güzel😍😊😊😊

  90. Berkan Sahin

    helal abi

  91. ismail levent

    sesine düşkun olan bi benmiyim Allahına kurban abi

  92. Salih Albayrak

    sevdanın ne arkası var nede ardı bahar

  93. Salih Albayrak

    hadi gelde içme

  94. Recep Ak

    Yak bir sigara aç bir rakı daha hadi usta ...gelmiyor vicdansiz.

  95. hayal gözlüm

    Yak sigarayı yak yak

    Mehti Aydemir

    Sigaranın yanında da icebilirmiyiz müsadeniz varmı

  96. Ali Basdar

    cok güzel bir parca

İstanbul Ağlıyor Şarkı Sözü
Hasan Yılmaz İstanbul Ağlıyor Şarkı Sözleri

trende biletsiz sevdalar vardı
vagonlar kaçaklara göz yumarlardı
terende biletseiz sevdalar vardı
vagonlar kaçaklara göz yumarlardı

aksada yüreklere kar pınarları
sevdanın arkası var ardı bahardı
aksada yüreklere kar pınarları
sevdanın arkası var ardı bahardı

istanbul ağlıyor sen ağlayorsun
hadi git git artık ne duruyorsun
yolcular hep kaçak biz ise tutuklu
gözler ağlıyor tutkulu çocuksu

istanbul ağlıyor sen ağlıyor
sevdiğim bekliyor ne duruyorsun
yolcular hep kaçar biz ise tutuklu gözler ağlıyor tutkulu çocuk

gül damlası düşmüş ateş yurduydu
dağlara dil uzatan narlıufuyduyuydu
yağsada kar geceleri ceren yarasında
aşk büyütürdu

istanbul ağlıyor ben ağlıyorum
hadi kalk gel artık dayanamıyorum
yolcular geldiler
sen yoksun içinde
yüreğim can veriyor acılar içinde

istanbul ağlıyor ben ağlıyorum
hadi kalk gel artık dayanamıyorum
yolcular geldiler sen yoksun içinde
yürüyim can veriyor acılar içinde