mp3 indir dur

Gazi Yılmaz - Ruhsuz

Ruhsuz
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ruhsuz
Boyut
: 3.60 MB
Toplam İndirme
: 55 İndirme
Haftalık İndirme
: 44 İndirme
Tarih
: 02-12-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Gazi Yılmaz - Ruhsuz )
  1. Cuma13 AhirZamanPeygamberAdnanOktarHz.Muhammed

    TasavvufveislamKuran ve Sünnet Yeter..Archive for the ‘Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı’ CategoryCelaleddin er-RumiŞubat 27, 2010 Görüldüğü gibi, Celaleddin Rumi’ye göre şeyhin, Pir’in, ermişin her ne isim verilirse verilsin tasavvufun ulu zatlarının söyledikleri ve yazdıkları şeyler aynıyla Vahiy’dir. Tıpkı kendisinin de itiraf ettiği Mesnevi kitabında olduğu gibi!… Maalesef Celaleddin Rumi, kitabına Hindistan’dan sadece Kelile ve Dimne masallarını almamış, Erotik Hint kültürünün ürünü olan Kamasutra’dan da alıntılar yaparak bunları “Alemlerin Rabbin’den inmedir” diyerek sunmuştur. Celaleddin Rumi, Kur’an’ın Lokman Suresinin 27. ayetini kendi kitabı için nasıl alet ediyor:“….Ormanlar kalem olsa, denizler mürekkep olsa yine Mesnevi’nin biteceğini umma…” (Mesnevi-Celaleddin Rumi c: 6 s: 178)Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »Celaleddin er-RumiŞubat 27, 2010 Bu paragrafta görüldüğü gibi Celaleddin Rumi, yazdığı kitabın Vahiy olduğunu iddia etmektedir! Tasavvufta bu çok görülmez. Zira tasavvuf ehli, velilerin tasavvufta vahiy aldıklarına inanırlar….Kitabının bir başka yerinde Celaleddin Rumi şöyle diyor:“Bu, ne yıldız bilgisidir, ne remil, ne de rüya. Tanrı, doğrusunu daha iyi bilir ya, Tanrı vahyidir! Sofiler, bunu halktan gizlemek için Gönül Vahyi demişlerdir!”….”(Mesnevi-Celaleddin Rubi MEB Yayınları, c: 4 s: 151)Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »Celaleddin er-RumiŞubat 27, 2010 Celaleddin Rumi, tasavvufi görüşlerini “Tanrısal Aşkı” kendisinde bulduğunu söylediği Şemsi Tebrizi’den almış.“Celaleddin Rumi, aşkla, müzikle, raksla ve şiirle beslenip gelişen ve dinler üstü yolda kadına da büyük bir önem vermiş onu da hayata almaya çalışmış ve insanlığın, kadınla bir bütün olduğunu duymuştu. O herşeyden önce kadının kapanmasının, örtünmesinin aleyhindeydi. Mesnesvisin’de kadını yaratılmış değil, yaratan (!) bir kudret olarak öven, sert ve kaba ruhlu erkeklerin kadına zulmedebildiklerini söyleyen, asil insanların ince ruhlu olgun kişilerinse kadına bağlı olacaklarını, hatta onun reyine uyacaklarını ona hürmet edeceklerini bildiren Celaleddin Rumi “Fihi ma fih”inde, bir fasılda, kadını ekmeğe benzetmek Celaleddin Rumi bu şeylerin kendisine gelen Vahiy olduğunu iddia ederek resmen Mesnevi’yi Kur’an’la yarıştırmaktadır.(more…)Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleri kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »Celaleddin er-RumiŞubat 27, 2010 Kendilerini islâm’a nisbet eden kitlelerin nezdinde ALLAH dostu,veli(!) diye tanımlandıkları halde bu insanlar müslüman oluşlarının, gerçekte bir din tercihi olmadığını, çünkü aynı zamanda yahudi, hırıstiyan, mecusi v.s dinlerin de müntesibi olduklarını çok açık bir şekilde ifade ederler:“…Celâleddin er-Rumî “Divan”ında şöyle diyor:“Canım, ey nur, kaçma benden! Kaçma benden ey parlayan görünüm, Kaçma benden kaçma benden! Şu sarığa bak, onu nasıl başıma koydum, Hatta bileğime taktığım Zerdüşt’ün zünnarına bak! Zünnarı taşırım, yemliği taşırım. Belki nuru taşırım, kaçma benden! Müslümanım ben, ama Hırıstiyanım, Brahmanistim, Zerdüştiyim. Ey yüce Hakk, sana tevekkül ettim, kaçma benden. Bir tek tapınağım; mescid, kilise veya puthanem yok benim. Sonsuz nimetim yüce yüzündedir, kaçma benden kaçma benden!”(Teorik ve Pratik Açıdan Tasavvuf ve İslâm.S.160 (Dr. Mustafa Galveş, et-Tasavvuf fi’l- Mizan, 100-101’den))Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Sultan Veled, Mevlana, Şems ve Kimya Hatun şirki, Yunus Emre ve Mevlana kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »MENAKIB’ÜL ARİFİNŞubat 17, 2010 MENAKIB’ÜL ARİFİN I (Arifler’in Menkıbeleri)Ahmed EflakiYine sultan veled buyurdu ki: bir gün babam medresede bilgiler saçıyordu. (bu arada) “halis mürid kendi şeyhinin herkesten üstün olduğuna inanan kimsedir. Mesela: bir adam beyazid (bistami)’nin müridlerinden birine “senin şeyhin mi büyük, yoksa ebu hanife mi?” diye sordu. Mürid “benim şeyhim” diye cevap verdi. (Nihayet) o birer birer bütün sahabeyi saydı, fakat mürid yine şeyhinin hepsinden büyük olduğunu söyledi. Sonra “Muhammed mi büyük, senin şeyhin mi?” dedi. En sonunda “ALLAH mı büyük, yoksa senin şeyhin mi diye sordu? Mürid “ben ALLAH’ı şeyhimle gördüm, şeyhimden başka bir şey tanımam, hep onu tanırım.” dedi. Başka bir müridden de “ALLAH mı büyük yoksa senin şeyhin mi?” diye sordu. Bu mürid de “bu iki büyük arasında hiçbir fark yoktur” dedi.Ariflerden biri de “bu iki büyükten daha büyük biri lazımdır ki o farkı ortaya koysun” demiştir. Nitekim buyurmuştur ki: “ ALLAH görünmediği için peygamberler onun naibi olmuşlardır. Hayır böyle de değil.Bu naible, naibin naibliğinde bulunduğu kimseyi ayırmak çirkin şeydir. burada ikilik yoktur.”(MENAKIB’ÜL ARİFİN I (Arifler’in Menkıbeleri)Ahmed Eflaki cilt 1, sf. 324-325)MENAKIB’ÜL ARİFİN, Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Sultan Veled, Mevlana, Şems ve Kimya Hatun şirki kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »MENAKIB’ÜL ARİFİNŞubat 17, 2010 Orjinali konyadaki mevlana müzesinde ; mevlananın kendi el yazması iledir :Mevlâna ve Şems arasında geçtiği söylenen hadisede de görüldüğü gibi, Vahdet-i vücud, kadın kılığına giren Tanrı ile seviştiğini iddia etmektir. Ne gariptir ki; ALLAH’a söverek nara atan sarhoş bir sokak serserisini, öldürmeye-dövmeye kalkan sofî, Şems ile Mevlana arasında geçtiği söylenen şu hadiseyi kutsar veya sessiz kalır: “Mevlana Şemsin yanına girdi. Şems şahane bir çadırda oturmuş Kimya Hatun ile oynaşıyordu. Mevlana dışarı çıktı. Bu karı koca oynaşmalarına mani olmamak için medresede aşağı yukarı dolaştı. Sonra Şems (Mevlâna’ya) içeri gel diye seslendi. Mevlana içeri girdiğinde Şems’ten başkasını görmedi. Kimya nereye gitti? dedi. Şems ‘Yüce Tanrı beni o kadar severki, istediğim şekilde yanıma gelir. Şu anda da Kimya Hatun şeklinde geldi’ buyurdu.MENAKIB’ÜL ARİFİN I (Arifler’in Menkıbeleri)Ahmed Eflaki MENAKIB’ÜL ARİFİN, Mevlana, Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Sultan Veled, Mevlana, Şems ve Kimya Hatun şirki, Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleri kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »Mevlana, Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleriŞubat 17, 2010 Mevlana Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleri (S.59-60)Yine Sultan Veled hazretlerinden nakledilmiştir ki: Bir gün Mevlânâ Şemseddin iyi ve namuslu kadınları övüyor ve onların iffet ve ismeti hakkında: “Bununla beraber bir kadına, Arşın üstünde bir yer verseler, onun nazarı birdenbire dünya üzerine düşse ve yeryüzünde intiaza gelmiş bir tenasül âleti görse deli gibi kendini ordan aşağı atar ve âletin üstüne düğer; çünkü kadınların mezhebinde ondan daha yüksek bir mertebe yoktur” buyurdu ve sonra şu hikâyeyi anlattı:(more…)Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Sultan Veled, Mevlana, Şems ve Kimya Hatun şirki, Yunus Emre ve Mevlana, Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleri kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment »Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığıŞubat 13, 2010 Mevlana’nın ve diğer mutasavvıfların küfür ve şirk sözleri (S.192-198)Kendi kitabını vahiy ürünü gibi olduğu iddiasıyla Kur’an’la özdeştirip, Kur’an’ın özellik ve sıfatlarını kitabı içinde kullanan Celâleddin Rûmî şunları yazar:“Bu kitap, Mesnevi kitabıdır. Mesnevi, hakikata ulaşma ve yakîn sırlarını açma hususunda din asıllarının asıllarının asıllarıdır. Tanrı’nın en büyük fıkhı, Tanrı’nın en aydın yolu, Tanrı’nın en açık burhanıdır. Mesnevi, içinde kandil bulunan kandilliğe benzer, sabahlardan daha aydın bir surette parlar… Kalblere cennettir; pınarları var. dalları var, budakları var. O pınarlardan bir tanesine bu yol oğulları Selsebil derler. Makam ve keramet sahiplerince en hayırlı duraktır, en güzel dinlenme yeridir.(more…)Etiketler:celaleddin rumi ve sapıklığıMevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı, Yunus Emre ve Mevlana kategorisinde yayınlandı | Leave a Comment » Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı kategorisi için blog arşivini geziyorsunuz.Sayfalar» Kuran ve Sünnet YeterArşivler» Şubat 2010Kategoriler» Cübbeli Ahmet (1) » Hacı Bayram Veli (1) » Hallacı Mansur ve küfrü (1) » MENAKIB’ÜL ARİFİN (3) » Mevlana (1) » Mevlana Celaleddin Rumi ve sapıklığı (8) » Muhyiddin Arabi ve küfrü (1) » Nakşibendilik (4) » Sultan Veled, Mevlana, Şems ve Kimya Hatun şirki (5) » Yunus Emre ve Mevlana (5) » Yunus Emre ve Şebusteri (2) » Şemsi Tebriz’in ve şeyh Hasisi’nin edepsizlikleri (3) Kubrick Teması. WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun. Entries (RSS) and Comments (RSS). Takip Et“Tasavvufveislam” aboneliğiniz için teşekkür ederizAboneliğinizi onaylamak için gerekli bağlantıyı içeren bir e-posta alacaksınız. E-postayı almazsanız lütfen bizimle iletişim kurunWordPress.com ile bir web sitesi oluştur :)

  2. oğulcan bostan

    sesinin ........

  3. Mehmet Emre Yılmaz

    müthiş bir şarkı, en güzel yerler senin olsun....

Ruhsuz Şarkı Sözü
Ruhsuz Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Ruhsuz Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap