mp3 indir dur

Ece Mumay - Vazgeç Gönül

Vazgeç Gönül
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Vazgeç Gönül
Boyut
: 3.82 MB
Toplam İndirme
: 1257 İndirme
Haftalık İndirme
: 734 İndirme
Tarih
: 24-06-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Ece Mumay - Vazgeç Gönül )
  1. Enver Musayev

    Hec getmeyecekmis kimi sevib hec sevmemiş kimi nece getdin men helede ordayam bu meni mehv edir indi bir birimize o qeder soyuğuğ ki sanki butun yasananlar bir yuxu idi ve bitti ama bilirem yuxu deyiliydi yasadigimiz her an her hissi helede dunen olmus kimi aglimdadi ama sanki butun bunlarin tek men yasamisam sen sanki butun o sozleri dememisen sanki elimi tutan sen deyilde baskasi olub dalasanda o goz yaşlarini sen yoxda basqasi tokub gederken bu mahninin adini demisdin men o gunnen sonra her gun bu mahniya qulag asib yalniz seni dusunurdum gederken mennen cixib getmisdin ama qayidanda mene qayitmadin sevine bilersen sen gederken tek meni yox icimdeki senide mehv etdin:/

  2. Niki World Channel !!!

    💓💓🎵🙆‍♀️💎💁‍♀️

  3. Aslı

    O gözlrinin yeşilindenn belkide ikimizde şu an ayni modayız.

  4. Fatma Akkaya

    Gözleri de yeşil fakat bi eksiklik var onu siz biliyosunuz...

  5. Mustafa Afyon

    Bundan 2-3 Sene önce Söylemistim,ece mumay muhtesem bir ses,basarinin devamini cani gönülden destekliyorum 👍

  6. Elif Türk

    Beni neden terkettin vicdansız 😥 sana Değmez bundan sonra ağlamıcam

  7. Kıvanç OGRAS

    Bir daha kimseyi sevmiyecegim kimseyede aşik olamayacağim kimseylede evlenmeyecegim arkadas hersey boş hersey yalan insanlar menfaatci duygu sevgi diye birsey yok herkesin derdi imani para olmuş eger paran varsa bu devirde adamsin yoksa adam degilsin...

  8. Gülben Akgül

    Amatör hali daha güzel

  9. niko 033

    Tam 1 yıl geçti be Pınar💔

  10. Büş büş

    Birbirimize şarkı tavsiye ederken bu şarkıyı bana yollamıştın hatırlıyor musun? Birbirimizi seviyorduk.. ama sevgili olamazdım seninle. Benden nefret et diye çok uğraştım. Yemin ederim sırf sen üzülme ben üzülmeyim diye. Seninle sevgili olmayı çok isterdim. Ama biliyorsun neden olmadığımı. Bir daha konuşmamak üzere mesajlaştığımız geceyi unutamıyorum. Bir şekilde kendimden soğutmuştum seni. Kendim gibi davranmadım sana birçok kez. O an sen benim seni sevmediğimi düşündün ama öyle değildi seni çok seviyordum. Halada seviyorum. Uzun zaman oldu konuşmayalı. Sürekli bu şarkıyı dinliyorum çünkü senden bana kalan tek şey bu şarkı. Aklına geliyormuyum arada diye düşünüyorum ama sanırım gelmiyorumdur. Sevgilin olduğunu duymuştum bir yerden. Canımdan can gitmişti o gün. Ama bunu ben istedim. Kendi ellerimle kendimden soğuttum. Ama nedenlerim vardı. Göz göre göre seni üzemezdim. Şimdi çok başka hayatlardayız. Sen benden, ben senden habersiz. Bu yorumu görmezsin sadece yazmak istedim. Zaten artık başkasını seviyorsun. Pek birşey ifade etmez senin için. Ama bilki senden bir kere bile nefret etmedim. Hep sevdim. İleriki hayatında hep mutlu olursun İnşaAllah.

  11. seda nur

    Sevdim seni her şeye ragmen.Vaz gecmek istedim cunku nefretim afir basiyordu acilarim kalbimi yakiyordu.Seni unutmak istedim ama yapamadim.sensiz yapamadim.Gidememedim.Bazen senin olmadigini bilsede gozlerim seni aradim.Benden vazgectin belkide ama bizi bitiren ben degil sendin kalbimi her seferinde yaakn da sendin

  12. Çalanlarla batıyor ülkem

    *Beni şu şarkıyı dinleyecek hale düşüren ne yapıyor şimdi*

  13. Allanur Bazarow

    Ne zaman olur ama farkı abi

  14. Kerem Şahinbaş

    majeste gitar cover dan geldim :DD

  15. Şevval

    Bu şarkının en güzel yanı da, senin gözlerinin de yeşil olmasıydı...💚

  16. Ömer Faruk Yakar

    Biteği zaman reklam gitmesin diye son sn başa sarıyom :-€

  17. 3 kardeşler

    O gözlerin yeşili

  18. sibel demir

    İnsanlar çocuklarına söz geçeremez👩‍👧‍👦Bende gönlüme söz geçeremiyorum❤️Acı çekiyor 💔Ama anlamıyor😓Vazgeç gönlüm😭💔VAZGEÇ

  19. Samet Eser

    kim bu yazıyı kim okuyorsa kız erkek farrtmez ALLLAH onun sevdiğini yanına getirir

  20. Ar N

    Yardim edin cunku yemin ederim kafam cok karisik. Ben bi ara bi oglan ile cok konustum 24/7 yazisiyorduk ariyorduk aramizda bir iliski yoktu ama birbirimizden hoslaniyor gibiydik. Bunun kuzenini gordum ilk goruste asik oldum. Onunla sizce hic sansim olabilir mi? Yemin ederim ilk kez asik oldum. Obur oglanla iliskimiz felan olmadi ama cok samiydik. Sizce kuzeninde sansim varmi, olabilirmi?

  21. Beyza Demir

    Gözlerinin yeşilinden geçemiyorum her ne kadar benden nefret etsen bile...

  22. Gamze Arslan

    Bu şarkıyı bana mı yazdınız

  23. merve

    Haberin yok.

  24. iz taskıran

    oooo ses oldurur vallahi

  25. Murat Erdem

    Neden biliyomusunuz çünkü sevdik ya kaybettikk neden ama biz bunu hak ettikmi silin lan göz yaşlarınızı degermi??Deger ama yapıcak bişey yok TÜKENİYORUZZZ FARKINDAMISINIZ?

  26. boyka qqww

    :(sevip sevilen herkese sonsuz mutluluklarYarım kalan asklara Hayirlisi.Platonik asklara sabirDiliyorum..Herseyde vardir bir hayir :(

  27. Aygul Tahirova

    Eger bu yazini oxuyursansa demeki seninde ureyin param parcadi... :(

  28. Beyza Kaya

    Şarkıyı eski sevgilim önermişti dinledim ama gözlerim yeşil değil , şu anki sevgilisinin gözleri yeşil

  29. Emre can Yurtsever

    Vazgeçmez hergün göz yaşı döksede unutmaz bin defa terkedilsede.

  30. Maysa Hudayarowa

    Beğen, son çıkan rakama göre hangi youtubersin?😊1.Enes Batur2.Başak Karahan3.Meryem Can4.Orkun Işıtmak5.Deli mi ne6.Danla Biliç7.Merve Özkaynak8.Akgün Kavarna9.Reynmen0.Kafalar

  31. SiNeM

    vazgeçemezsin ki o kadar kolay değil

  32. COMMENTMAN

    57 194 000

  33. sila liga

    Bunu begenen sevdigine kavussun! gencler hepiniz biliyorsunuz olmayacak boyle bisey umuda asigiz hepimiz

  34. kübra gürbüz

    👍😔❤

  35. Sjjsnsxbdh Hahdhjxjdjx

    Hala dinliyorum.......ağlasanda gözünün yaşıni silen yok....

  36. Nurcan İbrahimova

    Mən bu mahnıya qulaq asanda keçmiş gözümün qabağına gəlir.AMMA QƏŞƏNG MAHNIDI

  37. Miraç B.

    Yıl Olmuş 2019 hala Vazgeçemiyorum..

  38. Millie.

    “Ölüyorum sensizlikten,haberin yok...”🔐Vazgeç g ö n ü l 🔑

  39. Mustafa Levent

    Kalanında gideninde canı sağ olsun tüm yaşadıklarımıza Kader Diyelim gitsin 🍻

  40. Mustafa Keskin

    Nejat Alp gırtlağı var kardeşimizde

  41. Nokoo 21

    sene olmuş 2019 hala vacgeçemedin be gönüll....

  42. PokemonGo Seven Adam

    Atlar ve yine atlar Ne kadar hayvan tanidiysam o kadar insanlardan uzaklaştım...

  43. Nülifer Vuslat

    .😥😥😥.... Ağlasanda gözünü silen yokKanayan yaranı saran yok😥😥

  44. minnak panda

    *Vazgeç gönül*

  45. Amin Ismaylov

    Cox beyedim duzdu budeqe ele durmdaym bu ifa mene cox yaxn odlu😪👍

    Amin Ismaylov

    Men azeryim bu ifani cox beyedm bu gozel sesin bu gozel ifan sahibne catsnki cox gozel ifa edrsen desteyim size🎶👍

  46. Belki

    Haberin yok be Şevval.

  47. arda özcan

    aşk ağızdan çıkan bir kelime değil gözlerden akan yaştır

  48. arda özcan

    önemli olan bir sevgili uğruna ölmek değil uğruna ölünecek bir sevgili bulmaktır

  49. arda özcan

    aşk bir orduya meydan okurken bir kişiye esir olmaktır

  50. orhan kartal

    Defalarca vazgeçtim gözlerine bakana kadar...

  51. NURDAN GÜNDÜZGEZER

    Tam bugün sana içimde olan herşey bitti her bir şey bitti.İnancım,güvenim,sevgim,umudum,duygularım. Ben senin yüzünden her şeyimi yitirdim🍂

  52. Kevser Demir

    BTS belki bir gün

  53. World 23

    Aglayarak dinleyen ?

  54. Ebru

    Gözleri yeşil değil ama olsun...

  55. Beyza Nur Demirel

    Bu mutsuzluklar hep dünyayı sonsuz sanmaktan.Bu dünya ALLAHın resulünü ağlattı,üzdü seni mi üzmeyecek.O sen en başarılı olacaksın,sen en iyisi olacaksın,sen iyleştireceksin yaralarını falan yaşam koçları falan hep yalan kardeşim.Burası cennet değil ki sen hep mutlu olasın.Bu dünya toplama yeri.Ölüm var ölüm.Ne çabuk unuttun? O uğruna geceler boyu uyumadığ8n kız için uyandığımız kadar Allah için uyansak.Ah bir olsa.Üzüleceksin tabi.Güneşin değeri gece olunca çıkar ortaya.Önemli olan her düştüğün gibi kalkmak ve Allah'a sığınmak.Hadi kalk sen neler yapmadın ki bunu da yapmayasın.Hadi!!!❤❤😘😘💪💪💪☝☝💠💠

  56. efe candar

    Nereden biliyorsun haberi olmadığını onunda tek dileği sensin

  57. Hüseyin Hakkı Üçüncü

    Haberin yok...

  58. namık kemaleddin

    Valla dayanamayıp yazacağım arkadaş. Öncelikle herkese selam olsun. Bunu okuyan kardeşim vazgeçememişsin ki buralarda bu şarkı ile onu anıyorsun. Belki sitemle belki severek.. Ama onu istiyorsun belki saçına dokunmayı özledin belki kokusunu veya sesini özledin en kısadan. Yani özledin değil mi? Hem de çok. Sana tavsiyem git konuş be kardeşim git konuş zaman bitmeden. Geçmeden. Konuş ki o da sana söylemek istediklerini içinde tutmasın. Ben bir kızım şuan bir dakikalığına yanıma gelse dese neden konuşmuyoruz artık yeniden bir olalım dese anlatamadığım, onsuzken nasıl yalnız kaldığımı söylerdim ve sarılırdım ona diyeceksiniz sen neden gitmiyorsun yanına diye. Benim gitmeme sebebim en yakın kız arkadaşları okulun dedikoducu tayfası o yuzden be kardeşler gidemjyorum sevdigimin pesinden korkuyorum zaten onunda geleceği yok fakat siz ne olursa olsun gidin. Bırakmayın. Ama lütfen güzel insanları sevin..Eğer kızlar hakkında bir sey ogrenmek filan isterseniz buraya soru yazabilirsiniz hoscakalın güzel kalın✋

    Dila Atırak

    Çok haklısın

  59. Tolunay Ali Kaya

    Bu benim arkadasin sarkisiVe Sen!!!!!!!Caldin Sen!!!

  60. Melike Yilmaz

    Sana çok acı cektiriyo ama belki seviyodur diyosun ama SEVMİYO

    Elnur Meherremli

    Dogru ozumuzu aladirig seven insan sevdiyinin yaninda olar ona vaxt ayirar eger yaninda olub sene yoxlugunu his etdirirse demek hec sevmiyib seni

    Melike Yilmaz

    @Elnur Meherremli ayn azerbaycanlımısın

    Elnur Meherremli

    @Melike Yilmaz evet neden sordun ?

    Melike Yilmaz

    @Elnur Meherremli konuşman ilgimi çekti :)

    Elnur Meherremli

    @Melike Yilmaz 😊😊

  61. Hatice Aslan

    Kulağı müzikteGözleri yorumda olan arkadaşlara selam olsun.

  62. Emine Gul

    NazLlcanGüL

  63. Nadine Taileb

    Bu charek den bayeleyoroum☺

  64. Lahuz

    Tedx Ankara gününde ilk kez dinledim çok güzel söylemişti şuan da da bir o kadar etkilendim. Bu ne güzel ses ya resmen hissettiriyor

  65. ayse Nur

    Beni umursamayan Anneme gelsin!!!!!

  66. Kalp İşi Bu

    Ölüyorum sensizlikten haberin yok....

  67. Canan Aydın

    Sevme gönül kıymet bilen yok

  68. Cetin Yıldız

    Hani derler ya geçer ama geçmez o bir ömür onun iziyle yaşarsın unutmak istersin unutamazsın aklından çıkarmayı istersin çıkaramadı aşık oldum diyin e inanmayın aşk hevesinbitene kadar sevgi nefesin bitene kadar

  69. Kafkas Kafkas

    Şu şarkıdan farklı tek yanın Yanımda olmaman😔😔

  70. E A.R.M.Y

    şarkı seni anlatıyor belki bu yorumu görüceksin belkide görmüyecek seni seviyorum sadi....

  71. Berkant Ergül

    onun en sevdiği şarkıydı...

  72. Muhammed Ali Dalkılıç

    Yar değince sigara elden düşmüyor...

  73. deretut 46

    şarkı sözleri aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  74. Ömer Ziya Korkmaz

    BU ŞARKIYI DİNLERKEN MAZİDEN DOLAYI HER GÜN AĞLAMADIĞIM GÜN YOK METRODA METROBÜSTE OTOBÜSTE EVDE TEKRAR TEKRAR DİNLEYİP AĞLIYORUM :(

  75. Yesimdd Ates

    Hep bu şarkıyı dinledim hep çünkü bendim yani bu şarkı en sonunda oldu oldu ama yalandı bakınca içim gitti diyo ya bakamamak var bide işte o işte o çok zor be 3 ay oldu ama şarkıyı duyunca değişik oluyorum ama görünce falanda artık içimde bişey olmuyo ama bu şarkı beni öldürüyo işte

  76. Ebru aydoğdu

    Ulan kız çok güzel ya valla düştüm bayılıyorum size

  77. Salih Çobab

    Müziğin alt yapısı arabesk tir

  78. Burak YiĞit Çadırcı

    Gözlerin yeşildi sevdiğim güzel kız , kirpiğinin tanesine zamanında canımı verebileceğim. Şimdi soruyorlar onu unuttun mu diye düşünmeden evet diyorum eğer düşünürsem gözlerim dolar başlarım yeniden düşünmeye sırf unutmak için fitness a ve boksa gitmeye başladım. Sayende muhteşem bir vücudum oldu aklıma geldikçe o güzel yüzün gittim ağırlık kaldırdım ve su an yine özlüyorum ama sayende bu vücut yanına kâr kaldı hüzünlerimin. Belki beni terk etmemiş olsaydın bunları birlikte ve mutluluktan yapabilirdik ama canın sağolsun be güzel gözlüm....

  79. hazan kaplan

    Yanliz o bu değilde agzinda dolaşan tükürük sesinden tek rahatsız olan ben miyim

  80. Mahmut Aras

    █▀█─█──█──█▀█─█─██▄█─█──█──█▄█─█▄██─█─█▄─█▄─█─█─█─█ BÜYÜKTÜR!En Büyük Allahtır O yücelerin Yücesidir Bunu Unutmayın Kandiliniz Mübarek Olsun

  81. Hicran Carki

    ❤😍

  82. BAŞAK BAŞAK

    😟😔😔😔

  83. aşk Laftan anlamaz

    Ölüyorummmmmmmm😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  84. aşk Laftan anlamaz

    😢😢😢😢😢😢😢

  85. Jasmine D.

    Dünden beri bu şarkı dilime dolandı. İçime işledi,dağıttı.😢

  86. Dilay Caliskan

    Çok başarılı 👏🏼 bana Sezen şarkıları hissini veriyor 😌

  87. Parsa aryanegad

    very gooooooooooooooooooooooooooooood

  88. FЯAT

    EN ACITAN KURAL BİRDAHA SEVMEMEK

  89. BÜŞRA ÖZDEMİR

    Allah'ını seven defansa gelsin

  90. Reyhan Üstün

    Bu hayata tek bir hatam oldu😓Oda beni sevmiyor birine gönül vermek aşktan neferet ediyorum artık düşünmek istemiyorum bazen ama aşk işte aşk ne yapsa da gittmiyor😭😭😭😭

  91. Güleser Kaylan

    Hâlâ dinlediğim bir parça

  92. heRşey biraz hala SeN Vee beN

    O gözlerinin yeşilinden değil.. o gözlerinin karasından ............

  93. Malak Ahmad

    💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  94. Oguzhan Okay

    3 sene beraberken dinliyorduk. Artik belki o yoruma birsey yazdimi diye bakmak.. hayat afetmez.

  95. Namaz kılan Panda

    Vazgeçmedi gönül.Vazgeçemedi...

  96. yegane ceferova

    Az kala aglayacaktim

Vazgeç Gönül Şarkı Sözü

Ece Mumay Vazgeç Gönül Şarkı Sözleri
Bakınca içim gittiğinden göremeyince özlediğimden
Her gün yolunu beklediğimden haberi yok, haberi yok
O gözlerinin yeşilinden geçemiyorum sevgimden
Ölüyorum sensizlikten haberin yok, haberin yok
O gözlerinin yeşilinden geçemiyorum sevgimden
Ölüyorum sensizlikten haberin yok, haberin yok
Vazgeç gönül ağlasanda gözünün yaşını silen yok #şarkı sözleri
bu yüreğin ortasında kanayan yarayı saran yok
Vazgeç gönül ağlasanda gözünün yaşını silen yok
bu yüreğin ortasında kanayan yarayı saran yok
Sevme gönül, kıymet bilen yok 


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap