mp3 indir dur

Dengbej - Ay Le Le

Ay Le Le
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ay Le Le
Boyut
: 5.35 MB
Toplam İndirme
: 429 İndirme
Haftalık İndirme
: 135 İndirme
Tarih
: 13-10-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Dengbej - Ay Le Le )
  1. Betül Kay

    Herhebi

  2. hayata dair

    mrb esat abi nasılsın emeğine yüreğine sağlık benim kendi linkim var siverekliyim hemde aynı mahalle çocuğuyduk seninle belki tanımıyorsun bakabilirmisin bu linkime kendi sesim tşk.siverekli hayata dair youtubede

  3. Azize Aydar

    İçimizi yaktınız

  4. Ahmet Özaslan

    bizde kurtuz ama türklerin şarkılarına bu derece yorumlar yapacak kadar alcalmadik bu topraklarda yaşadığımız sürece hepimiz kardeşiz ırkçılık yapmaya gerek yok

  5. Çaktırma Benimsin

    sedat can şerefsizlik yapma sende söyle böyle olsun

  6. suleyman sutay

    muhteşem bir yorum ağzına yüreğine sağlık esat abi

  7. yusuuf ibrahim

    This scarf is Palestinian not kurdish

  8. Yasin Keskik

    Nice Greek song from Finland

  9. Ramiz Karaeski

    Hepimiz Kardeş DeğilizBenim kardeşim ezana saygılı olurBenim kardeşim Vatana bağlı olurBenim kardeşim Türk bayrağını severBenim kardeşim Askeri-polisi öldürmezBenim kardeşim Kundaktaki bebeği öldürmezBenim kardeşim ekmeğini yediği vatanına ihanet etmez.Önce insan olur sonra bana kardeş olur.Gerisi ancak ve ancak Düşmanım olur.

  10. Ramiz Karaeski

    2016 da ülkenin geldiğini noktaya bakın sonra meydanlara çıkıp ağlamayın şehit veriyoruz diye hak ediyo bu millet şehit vermeyi. ırkçılık olarak algılanmasın ama bu ülkenin dili Türkçedir bu dilde şarkı söylemesi gerekir aksi halde bu bölünmeyi sağlar kürtçe ve türkçe olarak ayrılırız. zaten kürtçe dili has bir değil bir çok farklı dilin karışımıyla elde edilmiştir. kürtçenin yasaklanıp Türkçe bilmeyenlere Türkçe dersi verilmeli kalkıpta doğu da kürtçe tabela asılmamalı dicem ama hiçbirşey değişmicek kodumun hükümetinin kürtçe devllet kanalı bile var yakında azınlık konumuna Türkler geçicek işte o zaman anlıcaksınız herşeyi ama iş işten çoktan geçmiş olacak

  11. Kosmo Kiwi

    Cok güzel 👏🏼

  12. Eğlence TV

    her ırkıyetin eziyetini anlatıyo

  13. Y TV

    Dizi Frağmanları Bu Kanal'da :)

  14. mehmet Ates

    tey tey netdmuzik ❤

  15. Bursa Video

    ben kürt değilim ama ırkçıda değilim kürt türk özgürce yaşayabilir konuşabilir şarkıda söyleyebilir bulgaristanda bulgarca türkçe karışık düğetler yapılıyor türkiye de de neden olmasın olumsuz yorum yapan ve beğenmeyenlere herkesi allah yarattı hepimiz ademden gelmedik mi dincilik ve milliyetçilik yüzünden ülke gelişemiyor 300 euro asgari ücret almaktan bıkmadın mı ne bu kavga yıllardır. amerikada binbir ceşit insan var dünyanın süper gücü kendinize gelin para yapma zamanı idris usta usa youtuberi aç dinle

    Ramiz Karaeski

    aptala bak milliyetçiliği laf söylemiş kodumun eşeği Türkler tarihin her devrinde milliyetçi ruhları sayesinde ayakta kaldılar hiç bir zaman boyun eğmediler tutsak edilmediler bunun sebebide savaşçı , milliyetçi yapısındandır. ayrıca unutulmamalıdır ki milliyetçilik milliyeti olmıyanları için faşizimdir.

    Nihat Yıldırım

    Senol Senturk helal kardeşim

    Roni ulağ

    Ramız çanakalede mıllıyetcılerın savastı degılmı senın mılıyetcılerın sarıkamısta bınlerce askerı soguga terk edıp telef etmesıne sebep olan sogan kadar beynı olmuyan hastalıklı komutanların terk ettı mıllıyetcılıkmıs sana burda mıllet gotuyle guluyor haberın olsun bıl ıstedım

  16. ceynz

    vay vay vay k*rtlere bak sen xd aldmwodmwocmsodjwoxkso

    Uğur Demir

    nolmuş kürtlere ? bi söyle bizde gülek

    Keser Nogay

    Nie ilk defa anani sikenimi gördün oc

  17. Ds Joker

    netd muzigin en az izlenen videosu bu olmali

    Serkan 23

    Asif Hesenov. herhalde turkiyenin de en salagi sen olmalisin

  18. Muro Başkan

    ayla bimal neymis lan. benim yorumum bundan daha cok begeni alir

    Muro Başkan

    TÜRK TEKNOLOJİSİ sanki sadece kurtler eziyet cekiyo bu ulkede

    Muro Başkan

    Sehidin kurdu turku diye ayrim olmaz bari onu karistirmayin be musluman kardesim

  19. Bordo Bereli

    bu "sarki" 50 bini gecsin götümü siksinler !!

    awesome_couple

    +TÜRK TEKNOLOJİSİ 2 güne geçmezse seni s**snler

    Keser Nogay

    Saxece g*tunu deil anani siksinler

  20. Yasin Taşdemir

    ademden gelenler ?

Ay Le Le Şarkı Sözü
Ay Le Le Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Ay Le Le Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap