mp3 indir dur

Anıl Emre Daldal - feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür

feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür
Boyut
: 3.67 MB
Toplam İndirme
: 304 İndirme
Haftalık İndirme
: 278 İndirme
Tarih
: 22-06-2018
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Anıl Emre Daldal - feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür )
  1. Bahadır Özsoy

    Yaren burcu sen bunu görüyorsan seni özledim ya

  2. ebr cft

    Seni yanliz birakmicam ama senin için de savasmicam taha.. :') ayrılmak için güzel bi gündü aq..

  3. hvnur aydin

    Belki dedim belki yanlışlıkla demissindir belki yalan değildir yaşananlar belki aklimda olduğun gibi aklindayimdir belki sende üzgünsündür söylediklerine belki?

  4. öylesine.

    anlatamam derdimidinlemez kimse beni'

  5. aydabenimgecede

    + Belki o da üzgündür- NAH üzgündür

  6. GamzEee Beşiktaş

    Okadar iyiki ne yazsam ne yazsam da duygularımı ifade etsem diye çabaladım.iyiki buldum.😁😊😊

  7. Sueda

    belkiler bitirdi zaten bizi...

    Sueda

    sonda ki 3 nokta ise geriye kalan küçük umudum :()

  8. Nur Ertürk

    Kalbe dokunan bir ses daha..

  9. s yeşim

    Buraya yazıyorum “kanmıcam bu tuzaklara”

  10. Irmak

    ama senin için de savaşmicam

  11. Eylul Demirkol

    ama kanmayacağım bu tuzaklara'

  12. g ;

    üzgün değildir ama olsun

  13. Elif Ağan

    Hiç sanmıyorum üzgün olduğunu..

  14. Noor Tr

    -Belki oda üzgündür.Me:hiç sanmıyorum :(

  15. Şeyda

    Belki kelimesinden nefret ediyorum

  16. Nurcum

    Anlatamam derdimi , dinlemez kimse beni...

  17. Sedef Bas

    Şarkı başınızı ağrıtmıyomu bı tek benmi nefret ediyorum bu tür muziklerden yoksa sözler iyi iste

  18. Furkan Bozdağ

    BU. ÇOK. AMA. ÇOK. GÜZEL.

    Furkan Bozdağ

    Daha yeni keşfettiğine üzüldüm.

  19. g ‘

    değildir

  20. H.D S

    Elimi uzatsam dokunacağım Ama kılımı kıpırdatamıyorum Karanlıktan korkuyorum Ama ışığı bulamıyorum İstediğim olmuyor Olanı istemiyorum Sen sağırsın Ben çok konuşuyorum Sen yıldızsın Ama ben yüksekten çok korkuyorum

  21. ibrahimkaya10line

    o üzgün değildir arkadaşlar

  22. Cansu Dere

    Kandırmayın kendinizi

  23. Vesile Yüksek

    Hiç sanmıyorum

  24. Beyza E.

    Mesafeler aşka engelmidir sizce ? Birini daha önce hiç görmeden özlemek mümkünmüdür ?

  25. Kardelen Kayır

    üzgün olmanın umuduyla tutunuyorum yarına..

  26. Esra çelik

    Şarki o kadar mükemmel ki...

  27. Snap: rabia_srgl Insta: rabiaa_srgl

    Hakan, bunu hiç bir zaman okumayacağını biliyorum. Yinede yazmak istedim. Aşık değilim sana, arada sırada aklıma geliyorsun, geldiğin zaman kalbım sıkışıyor, özlem sarıyor kalbimi. Neden Hakan? Niçin yaptın bunca şeyi? Canın mı sıkılıyordu? Oyuncak mı arıyordun? Sadece vücudumu istiyordun, değil mi? Hikayemiz o kadar saçma ve çocukça ki.. Madem bana karşı "hislerin" vardı, neden ispat etmedin? Neden? Bana herşeyi çok gördün Hakan. Şimdi bana sadece "yollarımız ayrılmasaydı hayatım nasıl bir şekilde olurdu?" diye düşünmek kalıyor.Bu arada şarkı efsane, Hakanı hatırlatmasaydı daha iyi olurdu, ama napalım. Hayat. Hayat bayat be.

  28. Ааа Ааа

    Artik hayal kurmak istemiyorum yaşamak istoyorum sadece...

  29. Tufan Öztürk

    Bu resmi nerden bulabilirim acaba

  30. Ela Can

    Şarkının adı bir yumruya sebep oldu yutkunamıyorum o hiç üzülmesin olur mu Allahım..

  31. Göksu Drgn

    Bos şişe dolu hayaller

  32. Ben Ciddiyim!!!

    Çocuğun boynundaki dövme Harry Potter'in işareti ve gözlüğü ⚡

  33. bir hiçlik hissi

    a şarkıhım adı neymiş, belki o da üzgündürben: belki deebeynim: i don't think so

    Pervin Yilmaz

    Ben: belki o da üzBeynim: :D

  34. rhiawick

    aynen öyledir :d

  35. nida atalay16

    Herşey biter o gider ama anılar kalır 🥺💔

  36. Cemiyetin Gülen Yüzü

    Belki de ben artık biriktirdiğim tüm belkileri neyselemişimdir...Belki de..

  37. Özge Kcbkl

    Boş şişe dolu hayallerGitmek vardı seninle beraber.

  38. Zehra Erkal

    Belki :)

  39. Fatma Canpolat

    Kapşonu çek bu müziği aç saatlerce karanlıkta yürü

  40. Hasret Emine Aksoy

    Belkide..

  41. x yngdgr

    NİYE SPOTIFYDA YOKK

  42. Ş. Y.

    Adamın boynunda HP dövmesi var huhuu ⚡

  43. melissa akbs

    Bıraktığın kadar varımBıraktığın kadar yarımBıraktığın kadar yarınBıraktığın kadar ağırım

  44. Eylül Yalçın

    seni geç keşfettiğim için kendimden özür dilerim

  45. esra yaw

    Kız erkek gibi cizilmis keske daha iyi çizim olsaydi 😒

  46. Osman Göbeksiz

    Hoşlandığım kız önerdi bu şarkıyı aşık oldum

  47. Elif Ceyda

    Arkadaşlar kanalımda ilk defa cover paylaştım izleyip beğenirseniz çok mutlu olurum🤗

  48. Elif Ceyda

    Klipteki kızı hercaideki ebru şahine benzeten bi tek ben miyim?

  49. Elif Karadas

    Elimizden geleni yaptık elimizden giden için

  50. Park Andyeol

    Üzgün değilsin biliyorum. Bu daha çok üzüyor beni. Mutluluğunu izlemek değil, hayallerimi bir başkasının yaşıyor oluşu beni mahvediyor. Üzgün değilim hiç dokunmadım ellerine yüzüne gözlerine bile bakamadım doyasıya... sesince duyamadım adımı... keşke birşey olabilseydik. Arkadaş sevgili farketmezdi. Hiçbirşey olamadık... Üzgün değilim... bu başka birşey. Bir avuç dolusu cam kırığını yutmaya çalışıyor muşum gibi. Anlıyor musun? Anlamıyorsun...

  51. Nazeni Eyvazova

    Hassiktir bok üzülseler neden terk etsinler

  52. MRX dkm

    Şiir yazmışsınız be 💞💞

  53. Alev Işığı

    Seni yalnız bırakmıcam ama senin için de savaşmıcam Galiba benim gerçek aşkım bu, ben de böyle seviyorum.

  54. Kader Aslan

    Bugün bayrammHerkezin bayramı kutlu olsun

  55. Batuhan Manyas

    Bir yeni şarkı daha keşfedildi bu gece

  56. Lethe gibi

    Ya yok yok üzgün filan değil o

  57. gizem duman

    Belki o da üzgündür , o da belki!😖😖😖

  58. MERYEM ÜSTBAŞ

    Onu sevdiğini o bilmedikten sonra onun için arkasından yillarca agla ve sevdigini soyleyeme.. cok aci allah kimsenin basina boyle bir kotu olay getirtmesin daha sevdigini soyleyemiyon elini tutmak,kokusunu icine cekmek asla mumkun degil.. eger bu yorumu okuyorsan gerci hic sanmam sana bisi dicem. Seni sevdigim icin o.d cunku cok pismanim..

  59. Hocam Bizvarız

    Her dinlediğimde belki demekten yoruldum ama üzülmüyorsun işte aq sinirlendim jdjddjj

  60. Okan Uğraş

    Sesinize sağlık , Jakuziye benzettim biraz tınıları ( Koca Bi Saçmalık ) ; yinede parça çok iyi

  61. Erdem Soylu

    Yeni keşfettim ve benim gibiler hoşgeldiniz...

  62. Serhat İzci

    Seni yanlız bırakmıcam ama senin içinde savaşmıcam bana gülüp kimi öptüyse dudakların aynısını ben yapıcamBelki bigün bu şarkıyı dinlerken bu yoruma denk gelirsin beni hatırla

  63. Ali Güler

    Beyza umarım bunu dinlersin Umarım bunu okur bana dönersin çünkü ben sana ulaşamıyorum.

  64. Draco Malfoy

    Adamın boynundaki Harry Potter dövmesini farkedenler

  65. Nur Boyraz

    Üzgün olsa yazardı nasılsın derdi amk.kendinizi kandırmayın

  66. Sema Yalçın

    bana gülüp kimi öptüyse dudakların aynısını ben yapıcam. senin için savaşmayacağım.

  67. Şubat Pusat

    Üzgün falan değil, biliyorum

  68. gülşen uçarkuş

    Biraz sevin be

  69. Aslı

    Beni uçurumun kenarında papatyalar toplamaya davet eden adam,bu bahar olmadı seninle.Belki başka bahara...Gözlerinle...

  70. Yavuz

    Siktir lan ne üzgünü, şimdi başkalarını bile seviyordur

  71. Esma Zühal taşdelen

    Çok özledim çok seviyorum ama umrunda değilim asıl üzen şey bu değil asıl üzen şey başkasının olması 😫😩😩😣😭😭 seni çok seviyorum Kömür Gözlüm

  72. _.Toxunshun._

    Su kapak fotorafi hercai deki reyyan benzetdim resmen😊

  73. tuğba akcbln

    Bütün günüm yeni şarkılar yeni sanatçılar keşfederek geçiyor. Şarkıda ki sözler manaları o kadar derinden etkiliyor ki beni

  74. Yasin Konuk

    Seninle kaybolduğum bu cihan da terk etmenle yolumu buldum boş hayallere kapılıyorum biliyorum ama hayali bile senin gözlerin gibi güzel lavinia

  75. siyah beyaz

    Hayır, o üzgün değil...

  76. Cnsl Kymz

    Bundan 1 sene sonra hala onu sevip sevmedigimi merak ediyorum 1 sene sonra haber verin (H)

    Büşra Ö.

    Boşver 1 seneyi, 2 ay geçmiş nasıl hala seviyo musun fldşfkdşfmsşfmşdmfşd

    Cnsl Kymz

    @Büşra Ö. sevmek mi bilmiyorum ama ölene dek bende kalcagini biliyorum bunlari yazarkenki acı hüzün yok icimde cünki 6 ay sonra konusmayi denedim ve bana seni artik sevmiyorum dedi bende hayatima devam edecegimi soylwdim biri girer biriyle birlikte olabilirim ama kimseyi onun gibi sevmiycem bu hicbirzaman degismiyecek o degilde aksam aksam aklima sokrun yine :)

    Büşra Ö.

    @Cnsl Kymz aman be daha senin gibi kimse sevmez onu boşver gitsin herkes yaşattığını yaşar bu günlerde geçecek sende mutlu olucaksın sonra boşuna üzülmüşüm diceksin o yüzden akışına bırak sal gitsin ldşdkdkfşel

    Cnsl Kymz

    @Büşra Ö. ne diyim ki haklisin kral nsjshsksbsish sevdim seni eklesene beni jsjsjs canselkymzz

  77. Eylül BZC

    Belki bir umut .....

  78. Cansel Karan

    Üzülmez erkekler düşünmezler aklına bile getirmezler ama kızlar her dk düşünür çünkü kızlar saff😑

  79. FİKİR YARAT

    Sanmıyorum

  80. Tuğçe Ay

    O üzgün değil.

  81. aslı xc

    anlatsam dinleyen olur belki, anlatabilsem kendime önce söyleyebilsem gerçekleri, çıksam bu boş hayallerden, gerçeklere gözümü yummasam, herşey tüm berraklığıyla karşımda duruyor fakat ben yinede duymak istemiyorum, sessizce umudumu kesip hayallerimi suya akıtıcam akıp gidicek herşey

  82. Misir Əlisultanov

    Abi bu tarzda daha çok paylaşırmısın) çok iyi ya

  83. Fidan Avcı

    Boş şişe, dolu hayaller..

  84. Cellal Çelik

    Içip içip buraya geliyormm Beynim mayıştı..

  85. Sıla Altın

    Buralarda aklıma geleceğini bilsen üzülüp gelirdin bile

  86. Baresloji

    Belki kadar acı.

  87. azenin abisova

    İşte bunu bilemeyiz

  88. konusabilen dilsizkitap

    Türkiye'de bu şekilde beatler ile şarkılar yapılmasının artması çok hoş şeyler.

  89. Feride Dündar

    Aşk gerçek aşk gerçekten kalmışmıdır?

  90. hercai reyyan

    Bu şarkıyı keşf edecekler diye ödüm kopuyor

  91. Sevda Uzun

    O üzülmesin, ben onun yerine de üzülüyorum...🥀

  92. agabee ee

    belki 😢

  93. Nil Biricik

    Ilk 1 dakika ingilizce zannetim şarkıyı amk

  94. anan kardesim anan :D

    bu ne güzel bir şarkı böyle

  95. ๖ۣۜFeronia Øfficial

    Özledim...

  96. leolisa mon D

    Yok knk götü başı dağıtıyor dışarda ne üzgünü

  97. leolisa mon D

    Yok knk götü başı dağıtıyor dışarda ne üzgünü

    border life

    Ahahaah aynen :D

  98. KEŞFET FM

    Spotify playlistimizi takip edin: https://fn.tc/LUIqİnstagram:https://fn.tc/LUIrFacebook:https://fn.tc/LUIsSoundcloud:https://fn.tc/LUItTwitter:https://fn.tc/LUIyAnlatamam derdimi Dinlemez kimse beni Üzgün değilim ama Bilmeniz gerek belki Boş şişe, dolu hayaller Gitmek vardı seninle beraber Oralara, uzaklara Ama kanmıcam bu tuzaklara Seni yalnız bırakmıcam Ama senin içinde savaşmıcam Bana gülüp kimi öptüyse dudakların Aynısını ben yapıcam Tut elimi kaybolalım Ruhuna dokunmalıyım Açtım tüm kapılarımı Bu gece tek bedende buluşalım

feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür Şarkı Sözü
feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. feat Dilara Aydemir-Belki O da Üzgündür Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap