mp3 indir dur

Zeynep Bastık - Sorma

Sorma
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sorma
Boyut
: 4.92 MB
Toplam İndirme
: 301 İndirme
Haftalık İndirme
: 80 İndirme
Tarih
: 04-12-2018
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Zeynep Bastık - Sorma )
  1. Barış GİRESUN

    Müzik bir insana ne kadar cazibe katabilir? cevap: Zeynep Bastık

  2. hakan kacar

    Akustik performanslarını severek dinliyorum doğallıktan yanayım albüm kayıtları bana sıcak gelmiyor bide şu parçaları Spotify de bulabilsem tadından yenmez 👍

  3. Mert Saim Şenyerli

    Bir kadın,neden bir kadına yazılmış şarkıyı söylüyor ki

  4. deniz derin

    vicut değil de vücut olsaymış iyimiş...

  5. Berna Turkan

    çok seviyom kız seni

  6. ELA YLDZ

    BAYILIYORUMM SENİN HER SARKINA

  7. MURAT SABANCI

    İlk çıktığı zamanlar sana hasta oldugunda cevrem abartiyosun demisti simdi hepsi seni dinliyo

  8. floriography

    Vicut ne kızım

  9. Müge Şahin

    Muhtesemsin yolun açık olsun

  10. Karolin Şalk

    Gözler kapalı şarkı yaşanır yaşatılır Zeynep bastık

  11. Candan Girgin

    Her söylediğin şarkıya ayrı bir anlam katıyorsun, helal olsun sana...

  12. Neslihan KARACAN

    Harika bir yorum bir de Kenan Doğulu ile düet yapsanız ne güzel olurdu.

  13. Burak C

    Türkiye de abartılan şeylerde bugün.

  14. Selim Karaaslan

    İşini aşkla yapmak bu demek herhalde

  15. Işıl Ersan

    Ters düz değil, ters yüz :)) Olsun, seviyoruz seni Zeynep Bastık :))

  16. Esra Buse Türkkan

    o sensin ! bir daha sormaaa 🥰🤗

  17. Çığır Kazımoğlu

    Hayatımı ters yüz eden kadın derken?

  18. mehmet can

    süper KALİTE .. başarılar

  19. Selen Selen

    Yeri dolmadı Gelen olmadı OLAMAZKİİ . 😥❤

  20. deniz ayrancioglu

    Vücut iklimi, mi bıraktın acaba?Asıl sen sorma! Asıl o sensin! Birdaha sorma.

  21. Ufuk Key

    son zamanlarda dinlediğim en iyi ses...tebrikler Zeynep Bastık...

  22. Ati ABN

    Çok uzun zamandır şarkı söyleyebilen insan yetişmiyordu. Teşekkür ederim.

  23. OYUN DEPOSU

    Bu nasıl bir ses yahu çok güzel

  24. Yüce Kişilik

    İngilizce alt yazı 😂😂

  25. Tansu Onur ERDOĞAN

    ablacım, kaba etlerini göstermek zorundamısın?

  26. Tayfun Terzi

    Oturarak söylemek daha zor değil mi 7 - 8 videoya baktım hep oturarak söylemişsin

  27. hank moody

    paspasın olayım yahu.. ne güzel ayaklar bunlar...

  28. Ömer Yusuf

    Götünü gördüm😂😂😂😊😉

  29. yörük pm

    TARKAN-SARIL BANA LÜTFENNNNN

  30. SNN-DNSY

    lütfen "BASS" cı bulun şiddetler öneriyorum.

  31. nevin yıldız

    Mustafa sandal kendi şarkılarının seslendirilmiş sanırım engellenmis

  32. NKS

    spotify da var mı

  33. yıldırım yıldırım

    kendi sesimi bu kadar sevmedim....

  34. Tülay Gülçubuk

    Zeynep❤inanılmaz güzel ses ve herşey doyamadım dinlemeye👏👏👏👏👏

  35. melek arzu Siyah

    yemin ederim kıskandım

  36. Volkan Coşkun

    Sen nası bişeysin ya? Resmen aşık oldum sesine.

  37. Söz Uçar

    Sarkida altyaziyi kesen var mi? Ahahahah 😍 anonymus talking to me 😁💙

  38. ata doğan

    Bi şarkı bu kadar güzel yorumlanabilir.Akustik versiyonu güzel ama, bi de kanala konser ve programlardaki versiyonu yüklesen süper olur @zeynepbastık .Döner döner dinleriz

  39. Mert Acar

    Bu hatun yüzünden ayak fetişi doğdu içimde

  40. Selcuk Yılmaz

    Hey gidi Osmanlı torunu olmuş ingiliz torunu , bu nasıl şımarıklık nasıl bir şekildir 🥒🥒🥒

    BÖRÜ PRODUCTİON

    bu neyin kafası amk JAJDKAKDKSD

  41. Nisanur Bektaş

    Nazende sevgilim gelsiiinnnnn noluuur

  42. mucahit malcok

    Allah kahretsin ya ♥️

  43. ASOZCAN

    Super cover kadını, super kahraman gibi, Cover Woman, CW. Bacak dekoltesine de doyduk sayesinde 😍

  44. Deadpool

    zeynep günde 5 şarkı yükle tükendik aynılarını dinlemektennn inanılmaz bir kadınsın ya

  45. Smokinli Şövalye

    aşık oldum amık

  46. Berat Doğan

    Aşık oldum Allah affetsin..

  47. Bayb Nurse

    Ya hayır o yırtmaç neeeee 🤔🤔🤔🤔

  48. Nurdane Bıdık

    Bu kızda caz bluzz gırtlağı var 💝

  49. Berk Erözgen

    1:13 den sonra sonra gitarin sesiyle videoda ki gitarın farklı olması neden? gitarı sonradan kaydedip eklemişsiniz yada komple gitar vokal farklı videonun üstüne eklenmiş niye kandırıyosunuz şimdi insanları videodaki orjinal sesi dinlediğini sanıyo herkes oynamayın insanların duygusuyla :D

    Selin

    öyle olsada sesini konserde dinledim aynı ☺️

  50. seyma xx

    spotify da olsada hep dinleyebilsem ;)

  51. C Koc

    Mikrofonu ve akustik teknik ayarlari iyi. Sesini acapella duymak isterdim

  52. Anokva Müzik

    İnanılmaz güzel bir ses! Sanırım aşık oldum. :)

  53. pamukan evlat

    Soluksiz izledim o nasil bi baslangic😍

  54. crena caliskan

    Mükemmel söylüyorsun sesin çok hisli ve duygulu

  55. fıstıkcı şahap

    başarı akmış..

  56. hümeyra baltacı

    ingilizce çeviren kişi öyle bir sallamış ki 😂

  57. Ilker Korkmaz

    White HOUSE u aradım arif usta tost evi çıktı

  58. Ilker Korkmaz

    Bana TRUMP İN yada White HOUSE un numarasını verin bizim eve 1 2 tane atom bombası sipariş vercem

  59. Ilker Korkmaz

    Sigara bırakma hattını aradım 1 paket sigara ettim Allah belanı versin dediler şimdi bu beddua sana mı bana mı anlamadım

  60. Ilker Korkmaz

    CIA NUMARASI KAÇTI

  61. Ilker Korkmaz

    MİT İ ARAYIN YORUMLARIMI SİLİYORLAR

  62. Ilker Korkmaz

    Ayıp sana 🗿

  63. Ilker Korkmaz

    Bu kız mı fakir yoksa arkadaki arkadaşımı sorunlu

  64. Ilker Korkmaz

    01 cıo babayı arayın ammk

  65. Ilker Korkmaz

    FBI numarası neydi Mk

  66. Ilker Korkmaz

    Sılanın reklam kokan hareketleri bu kız yüzünden değilse interpolu arayın amk

  67. Ilker Korkmaz

    İtfaiyeyi arayın amk buralar yanıyor

  68. Ada

    Bagimlilik yapan bir ses ✨

  69. tongyukuk x

    çok baska hatunsun ses tip zerafet ... ayakların bile güzel be :)))

  70. arzm barıs

    Sesinin güzelliği senin sempatikliğin o kadar hoş ki💕

  71. Fatih Tuna

    Sorma ne haldeyim, şarkısını söyleyebilir misin? Senin iyi söyleyeceğini düşünüyorum.

  72. Burak Alp Tekin

    Ama kafası nasıl güzel, arkaya arkaya gidiyor alkış yaparken :D

  73. Eda Durmaz

    Nekadar icten söyluyor 😍♥️♥️

  74. Dea Luma

    boyle bir yorum yok ya asik oldum

  75. SEDA SAYMAN

    Mükemmel yorum aşırı coooll ses bayıldım 🙏🙏👏💃💃😇💜💜💜

  76. Tea Talk

    Sesiniz adeta insanı dinlendiriyor. Sesinizden öpüyorum sevgiler :)

  77. Aslı Kara

    O KADAR HAKEDİYOSUN Kİ GÜZEL YERLERE GELMEYİ.

  78. Soner Çimendur

    Mükemmel tek kelimeyle dicem ama az bile kalır😘😍

  79. Hakan Özyer

    💕💕💕💕

  80. Зара Ачилова

    Mūkemel söyliyosun cnm bnm bayilyorum sesine

  81. Mehmet İnanır

    Sorarsan kalbini kırarım

  82. melike ozcan

    Size jehan barbur-gidersen çok yakışır bence

  83. Meltem Çalışkan

    sezen aksuu

  84. uğur tünk

    hal ve hareketlerini Öykü Gürman a bi ben mi benzetiyorum??

  85. Esra Top

    Bence birçok sanatçıdan orjinal bir sesi var ve tiz değil ,sesi sakin ve huzurlu.👌

  86. MehmeT Erkal

    Çok başarılı bir ses umarım elinden tutan olur ihtiyacımız olan seslerden🙏🏼

  87. Doğa

    3:26 - 3:58 arası der susarım...

  88. la vin ya

    bi kenan doğulu şarkısını ilk defa severek dinledim o da sensin 💕

  89. iden

    Hız x1,25'te daha iyi. Diğer türlü çok yavaş:)

    Ali Molla

    Denedim vallahi doğru :)

  90. Casper Potter

    Pelin eğer bunu görürsen senin ak

  91. strong woman

    ingilisce alt yazinin şarkıyla alakasi yok🤦

  92. Okan Cavuldak

    Bence en güzel söylediğin şarkı bu bu eğlendiğin en güzel şarkı

  93. Teras Konserleri

    Akustik kanalımızı takip eden herkesin yeni yılda tüm istekleri yerine gelsin. 🙏🏼

  94. OZİ BJK

    Bağımlılık yaptı

  95. sezer bence

    cok slow olmus uykum geldi cenaze demiyiz

  96. Sagopa Ceza

    Çok seksi bi hatun amk.Değişik bi çekiciliği var.Bunu alıcaksın kapı girişine koyacaksın.İçeri girince şarkıya başlayacak.Baka baka bi hal olacaksın o derece.

  97. hale bükey

    bazı insanlar şarkı söylemek için doğmuştur :) tebriklerr

  98. Eren Enes ÇIRAY

    Bİ AKUSTİK BATERİ YADA KAHON GİDER BUNLARIN ALTNA TATLI TATLI

Sorma Şarkı Sözü
Seni arayabilirdim dün, ama ben bütün gün oturdum,
Sıradan bir ahmak gibi yapamadıklarıma üzüldüm.
Geçmişimizi düşündüm, olanlara şaşırdım.
Soğumuş bir kahveyle, bir çok sigara tükettim.

Seni arayabilirdim dün, ama ben bütün gün oturdum,
Yakaladığı güvercini kızıl kiremitlerin üstünde,
Parçalmaya çalışan şişman martıyı izledim,
Saçlarını okşamak dururken, seni özledim.

Neden böyle oldu diye sorma, bana kalırsa hep olması gerekenler olur.
Yarın ne olur diye sorma, bir de bakarsın olmayacak işler olur.

Aynalar yürüyordu sokaklarda, duyduklarını tekrarlayanlar
Sensizliğin gözlerine baktım, ve orada da seni gördüm.

Neden böyle oldu diye sorma, bana kalırsa hep olması gerekenler olur.
Yarın ne olur diye sorma, bir de bakarsın olmayacak işler olur


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap