mp3 kulisi

Sertaç Dilda - Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni)

Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni)
Boyut
: 2.72 MB
Toplam İndirme
: 345 İndirme
Haftalık İndirme
: 155 İndirme
Tarih
: 15-12-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Sertaç Dilda - Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) )
  1. Mahmut Yalcin

    Evet sertaç kardeş yine uzaklara gönderdin ağzına sağlk

  2. Murat Demir

    Ağa sen ne ettin yaaa ne ciger kaldi ne gözyaşı

  3. çınar bey

    Arpej nedir acaba

  4. Esma Baysan

    Tüm sevenler acı çekmeden mutlu olmuyor seven her zaman acı çekiyor neden mutlu olmak bu kadar zor ki.

  5. Veysel KIR

    Selam olsun millet

  6. Songül Büyük

    Bekle bi gece olsun hıçkırıkla yürek dolsun Benim gibi ağlamak için geceleri bekliyeniniz varmı

  7. Gunay Askerova

    👌👏

  8. Zeki Kaya

    Dünyanın en güzel sesi ve şarkısı .çok iyi ya 😊😊😊 + 1 lütfen arkadaşlar

  9. Nöbette

    Çok güzel şarkı...Keşke azıcık sözleri uzun olsaydı diyenler.

  10. Yakup Güçlü

    İnsan üzülüyor yapamıyor dayanamıyo sevdi sadece sevdi hemde çok o üzülmesin diye insan kendini üzüyo sevdiğim üzülmesin diyo cünkü çok seviyor kim bilir ne zamn unutucam aşk mezara kadar

  11. urfalı 63

    Adamsın reis yüreğine sağlık.

  12. Gülşen Çiçek

    Zaten bu müziği çok severek dinliyordum bundan sonra daha çok dinlicem çünkü çok değer verdiğim biri hediye etti ❤

  13. Nurefsan CIFTCI

    Bir umut biraktim bu sarkiyla🌱

  14. Beyza Taşbulut

    kardeşim Allah yolunu açık etsin Gerçekten Sesin çok güzel

  15. Pembe Dev

    Bu nasil ses ys muhtesemmmm

  16. Zeki Aydın

    Azına sağlık

  17. ZEYNEP_ CYA_

    Ağzına sağlık çok güzel okumuşsun senin sesin bana huzur veriyor yüreğine sağlık 🌹🌹🌸🌸🌺🌺

  18. جوجو جوجو

    هاهو قربانو بيجنن

  19. TC_ TR

    Hırpaladın SoLYanımı Boş Ve HiÇ Yere GüLL...!!

  20. Fatih Muhafiz

    Yeterince hırpalandık :(

  21. Ersin Öztürk

    Hocam süper sesin var maşallah yaa valla duygulandım kürt türk kardeştir saygım sonsuz ama türkçe şarkıya süper gidiyor sesin .. Saygılarımla

  22. Nur Ay

    Sizi yeni keşfettim sesiniz çok güzel maşallah 🧿

  23. Enoo o

    Yıl olmuş 2019 hala dinliyorum

  24. hasan Elaldi

    Her an dinliyorum bagimli oldum bni bna anlatiyo 😢😢😢

  25. Esra Işik

    Ya bu ne güzel ses bayılıyorum sana

  26. Ali Çiçek

    Herkes ne yaşattıysa elbet bir gün bulur ama benim de ahım aldılar onlar da çeksin

  27. sessiz Adam

    Gözlerim çığlık çığlığa gitme kal diye haykırırken, şartmı dudaklarımla kal demem..!🍁

  28. Furkan Sevil

    Tek kelimeyle;Huzur...

  29. nisanur Çolakoğlu

    Güzel

  30. izram gülüm

    Bekle bir gece olsun aşk bir yara gibidir

  31. Sebahat Yazici

    Bu ne ya bunasil bir dehset sarki superrr👏👏👏😥😥😥hem agliyom hep dinliyom tam.intahar ederken dinlenecek sarki

  32. tuba temelli

    Sesi insana huzur veriyor helal olsun

  33. tuba temelli

    👏

  34. Gülbeyaz Yıldırak

    Ağzina yureğine sağlık

  35. نور الشام

    ❤️❤️❤️

  36. fariz karagöl

    Seni hic kimse benden fazla sevemez ela gözlüm ...neden ?

  37. Nur Yıldırım

    Bu şarkıyı dinledikçe içim biraz huzur biraz hüzün biraz kırgınlık, dargınlık, acı hissediyor.

  38. Faruk Gulmez

    super olmus kac defa dinledigimi hatirlamiyorumm selamlar

  39. Hüseyin Guzel

    Bunu beğenmeyen 673 kişinin aklından şüphe ederim gidip ayleyna tilkiyi dinlesinler ancak

  40. Esmer Kor

    Bu ses o ses türkiye de bir görücüye çıkmalı ülkemiz ses görsün müzik diye dinledikleri o pop tan sonra türkiye bu sesle sallanmalı

  41. Hatice Keskin

    Ağzına sağlık Sertaç abi 👌

  42. yalancı bahar

    Sol yanımız öyle bir hırpalandıķi bir daha nasıl kendine gelir bilmiyorum...

  43. Berfin Aykut

    İçim yanıyor beee

  44. Satı Nur El

    Bekle bir gece olsun ,hıçkırıkla yürek dolsun 06.11.19 / 04.04

  45. Züleyha Efil Keskin

    Nasil da güzel sòylemissin👍🏼✨👏🏻👏🏻👏🏻

  46. beyaz siyah

    sesin o kadar yumuşak ki huzur veriyor

  47. Rani Roben

    Yhhrhb3U1jue7ejheJwjd

  48. Ferhat Uymaz

    Super

  49. Muammer Bulbun

    Canın sağ olsun sol yanımızda bir çizik sen den de olsun zaten hayırsızlar mekanı oldu

  50. Umut Semih Yilmaz

    Ucurumu Sevenin KanatLarı oLmaLı 24.11 ❤

  51. Nihat Ari

    Bu sesi bu yorumu beyenmeyen ne müzikten nede sanattan anlar yolun açık olsun kardesim on numarasin

  52. Bülent Aktaşoğlu

    Mükemmel Bir Şarkı

  53. zehra bayrak

    Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın inanan çok zor birşey oyun değil

  54. Dürüye Arat

    Çok beğendim

  55. Tuba Baran

    Ağzına yüreğine diline sağlık olsun

  56. Aynur Yorgun

    Sertaç Dılda instagram instagram.com/sertac.dilda/ Sertaç Dılda Facebook facebook.com/demirbilek.s... Sertaç Dılda akustikHırpaladın sol yanımı Hırpaladın sol yanımıhırpaladın sol yanımıyıktın ev bark ocağımızalım sana neyledim kiyaktın yürek otağımı-------------bekle bir gece olsunhıçkırıkla yurek dolsunsevdadır bu yara gibidokunma tenimde solsun-------------en çıkmazda yolum olsanay karanlık günüm olsaninanamam ki ben sanagam cekecek düşüm olsan--------------bekle bir gece olsunhıçkırıkla yurek dolsunsevdadır bu yara gibidokunma tenimde solsunsöz&müzik soner Avseren

  57. Dogan Erkan

    GercektCok

  58. chaimae slimani

    رائع

  59. Mehmet Koyuncu

    Haticem elim gülüm ömrüm namusum şerefim onurum gururum seni çok seviyorum sana kurban olurum bitanem aşkların en güzeli

  60. BESIKTAŞ 1903

    MASALLAH SESIN COKKKK GUZEL NAZAR DEGMESIN ABI MARDINDEN SELAMLAR OLSUN

Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Şarkı Sözü
Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.
Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Anahtar Kelimeler
Sertaç Dilda Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Mp3 Kulisi İndir , Sertaç Dilda Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Şarkı Sözleri İndir , Sertaç Dilda Şarkıcı Albümleri , Sertaç Dilda Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Mobil Mp3 İndir, Sertaç Dilda Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) mp3 indir ,Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Cep Telefonuna İndir ,Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Mp3 Downloand ,Sertaç Dilda Hırpaladın Sol Yanımı (Yeni) Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap