Girişteki bağlama soloyla başlıyor müziksel dinamizm. Çok güzel bir solo bu. Devamında İsmail Soyberk bas gitarı konuşturmuş. Yaylılar Klasik Batı Müziği çizgisinde. Halk Müziği normlarında olan bu çok sesli eserde çok küçük Karadeniz Müziği nüansları hissediyorsunuz yaylı sunumlarında. Eserin ritmik yapısı da çok önemli. Ancak bağlamanın biçimlendirmesi daha bir ağırlığını hissettirmiş. Tabi ki aranjede Turhan Yükseler'in farklılığını görüyorsunuz. Keza eserin aranjesi Gencebay -Yükseler ortaklığı..Senfonik yapı , THM vurgusu , eser sözlerindeki otantiklik , altyapının akustikliği ve bağlamanın virtüözce kullanımı ile bu toprakların çağdaş bir sesi olmuş bu eser..
Sol 🎼Notayı Boşaltın Gencebay var
Dehşet eser dehşet bağlama Baba ellerinden öpüyorum bize böyle güzel eserler bıraktığın icin
Bağlamada icra edilebilecek en kazık şarkılardan biri. Sesleri yakalamak için çok dikkatli dinlemek gerekiyor..
Bu nasıl bir eserdir Allah ömür versin inşallah Orhan baba
Allah sana uzun ömür versin inşallah
herşey güzel bakma geçen yaşa sev gönlünce yaşa
Bize ahtan geldi cefa / Gönül hazır oldu Kışa / Yaşama sevincin olsun / Gel hayatını aşkla yaşa / Alemin Kralı ! teşekkürler
Orhan Gencebay müzik festivali.
Yavrum be müziğe armoniye bak
one of a kind
Orhan Genbebay the King!!!!