mp3 indir dur

Duman - Sen Ben

Sen Ben
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sen Ben
Boyut
: 3.20 MB
Toplam İndirme
: 47 İndirme
Haftalık İndirme
: 23 İndirme
Tarih
: 23-07-2017
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Duman - Sen Ben )
  1. FilmGibiAdam

    Harbi duman

  2. sümeyra

    şarkıda kendimi görüyorum

  3. Sefa YERLİ

    2019 da da biz bize olmak çok güzel millet

  4. Enes

    Sadece Senden daha güzeli bilipte ben dumanistim diyenler buyursunlar bunu bilsinler bakalım

  5. Irina Shylova

    great song💜

  6. Omer Akdas

    bir adam düşündü durdu yüreği kederle doldu yanına bir kuş konunca düşünü bir an unutmuştu bilmeden bir aşka düştü yeniden sevmem demişti yüreği kanatlanınca sözünü bir an unutmuştu sen ben içimde cümle alem dışımda sen ben biçminde iyiki varsın yanımda kaç sefer delindi gönlü içine kapandı durdu yarılan yürek olunca yeniden bir aşka düşmüştü sen ben içimde cümle alem dışımda sen ben biçminde iyiki varsın yanımda sen ben içimde cümle alem dışımda sen ben biçminde iyiki varsın yanımda alın lan lazım olur

  7. Muratcan Geyikoglu

    Sen ben Kocagöz

  8. Kâni Yılmaz

    Kaan reyis rica etsem boynuma dolar mısın

  9. Lord Voldemort

    Özel...

  10. Alissa Violet

    -A seni seviyorum bilmesende, bu yorumu hatırlatın seneye onla bizim ne olduğunu söylicem

    Ahmet Karali

    noldu reis

  11. Minoru

    Sen,ben bir de yanına olmazsa olmazımız olan Duman

  12. Sad Soul

    Sen ben içimde cümle alem dışımdaa!!!!

  13. Kadir Kete

    İyi ki varsın yanımda

  14. icerde Sarp

    sen ben icimde cumle alem disimda iyiki varsin yanimda

  15. Kaan KOÇ

    Yeniden sevmem demişti.

  16. Beşiktaş Aşkı

    Umay Seni Çok Seviyom Be

  17. Sila Deniz Gezer

    yeniden sevmem demistiii

  18. Karanlık Avcıları

    Yeniden sevmem demişti

    Karanlık Avcıları

    +Erdem ŞAHİNGÖZ üzülme kardeşim boş ver gitsin hayat devam ediyor.

    Fatih mehmet şahin

    Karanlık Avcıları :(

  19. Beyza Kalfa

    Bu ülkede değer görmeniz için ya ölmeniz gerek ya da oranızı buranızı açmanız gerekir. Çözdüm ben bu işi. Lanet olsun.

    kaanm frs

    Beyza K. Lanet işe yaşasaydı keşke be belki kıçımızda dert le değil prim yapıp cepte parayla dolaşmayida seçerdik

  20. Hayrettin ILGIN

    218 bin beni mutlu ediyor arkadaşlar asıl 40-50 milyon tıklansa rahatsız olurdum çünkü böyle özel şarkıları herkes bilmesin

    Zelal Tuncdemir

    Hayrettin ILGIN bir altı ay daha 231 binden selamlar :)

    oğuzhan güneri

    232 binden selam :)

    bu da

    Hayrettin ILGIN tamam

    qawun tr

    muhteşemsin

  21. Tutku Sabuncuoğlu

    Çok yaşa Duman!

  22. Aslan Kral

    Yemin ediyorum bizim milletimiz müzik nedir bilmiyorlar kadınin biri orasini burasini acar dinlenme sayilari nirvana amq yazık oluyor bu adamların çabalarına

    Emre Köçkar

    siktir et kimse bilmesin daha iyi :)

  23. İrem Onay

    Arkadaşlar dislike verenlere küfür etmeyin. Beğenmemiş olabilirler. Herkes beğenmek zorunda diye bir şey yok ki. Onlar niye beğendiniz diye bize sövüyorlar mı? Lütfen fikirlerimize saygılı olalım.

    Emre Köçkar

    senin de amına koyayım orospu

    Deniz Özgültekin

    Ülkede saygı duyan küfür yiyo amk. İşin acısı küfür eden daha çok beğeni alıyo

    neslihan

    İrem Onay git burdan hemen. Hemen çık git

    Seyit dağ

    gitsin başka şarkıyı beğenmesin mk bunu nasıl beğenmiyor

  24. Bulent Ay

    500.like olsun dedim gençler

  25. tuğba büktel

    keşke beyin nakli olsa dislike yapanlara yapardık :)

  26. Hazar Kılıç

    3 dislike yapanlar için para toplayıp kulaklık alıyoruz. :D

    tayyip büktel

    amq dislike yapanlar qesin one direction dinliyo :)

    yağmur zorlu

    @Hazar Kılıç direk kulak almamız lazım bence :D

    Kedi Mikalovic

    adaşım soy adımızda aynı aq

  27. Kayra Keskin

    sen ben içimde cümle alem dışımda sen ben biçimindeiyiki varsın yanımdaaaaaaa!

  28. Dr. Elnur Xıdırzadə

    həyatımız duman! Azərbaycannan salamlar :)

    ال توركى

    Elnur Xıdırzadə türkiyeden sosisler AsadasDas .d

    ال توركى

    Özür diləyirəm qardaş

    ال توركى

    @Elnur Xıdırzadə bəla vəzziyetin içine soxum

    Enes Bolat

    Elnur Xıdırzadə Kardes Turk'u ne karistiriyorsun mk

  29. Halil İbrahim KABA

    kaç sefer delindi gönlüm içine kapandı durdu :)

  30. BARTUCAN DÖNMEZ

    2 dislike veren kişi ateş

  31. mikail kerek

    Yeniden sevmem demişti 3

  32. Bayram Yiğit

    2 dislikeyi veren indirme zannetmiş onların adına özür dilerim :)

  33. lazy. taledragon

    süper!

  34. yağız kahya

    1 dislaykın babaannesi kaşar.

  35. Emre Edeer

    1 dislikeyi getirin lan bana

  36. Okan Kuvan

    1 Dislike hanginiz lan 

  37. Ali Serin

    lüks araç kiralama ne alaka lan :D

  38. jacob black

    Seni seviyorum buseeeeee <3

  39. Ecem Uysal

    sen, ben, ikimiz cümle alem dışındaa!!

    neslihan

    Ecem Uysal ikimiz demiyo

  40. Caner Keskin

    bırak fazla bilinmesin herkes dinlemesin kendi kemik kitlesi olsun herkes dinlerse boku çıkar

  41. ogul ayas

    kaan ne işin var lan buralarda :D

  42. Kaan Pehlivan

    bak sen dinlemişsin

  43. hersey müzik

    ritim harika!!! yeah!!

  44. ogul ayas

    cok begenseniz de paylasmayn boku cıkmasın

  45. Tek Aşk Cimbom

    Ayranı fazla kaçırmışız galiba

  46. Tek Aşk Cimbom

    Sence sen beni sen bensiz gönderebilir misin burdan Duman ?

  47. Önder MEMİŞ

    @fatihkabakçılı senin dediğin gibi olmuyor işte :)

  48. TheHolypeach

    Kaan reyiz donun olayım osur osur parçala beni

  49. Demiralp Tuğra CENGIZ

    Konserine kurban oldumun çocukları çok sseviyorum lan sizi samimisiniz xd

  50. Demiralp Tuğra CENGIZ

    Babaaaaaaaaaaaa

  51. Emil Aliyev

    Nikol seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  52. Nalan Gnydn

    Dex ve Em, Em ve Dex.

  53. AleYna BuKet

    Sana Katılıyorum :D <3

  54. fatih kabakçılı

    @yunus öztürk fazla bilinmiyorsa fazla dinlenmiyordur. 2 şarkıdan örnek vereyim anla. sen beni 20 bin kişi dinlemiş bunların hepsi günde 20 defa dinlese bile 400 bin dinleme yapar günde. fakat rüyanda görsen inanma, 1,257,974 kişi dinlemiş 2 defa dinlenme 2.5 milyon civarı yapar. anlatabildim umarım.

  55. mfwashere

    SEVVVVGGGİİİİİİİİİ SENİ ÇOOOOOOOOOOKK SEVİYORUMMMMMM

  56. Yiğit Güvenç

    beyler bu dönek şarkısı

  57. Kağan Ahi

    Duygu sen bu şarkıyı dinliyceksin biliyorum :D bil ki seni çooookkk seviyorum <3

  58. Kağan Ahi

    Duman fazla dinlenir, az anlanır. Sen anladıysan kralsın :D

  59. Ozan Cihangir

    manyak ötesi süper

  60. sedat akkaş

    For yoq

  61. Firat ozulu

    fazla dinlenmeyen bi şarkısı sanırım ama gayet basarılı buluyorum şahsen

  62. Yusuf Çelik

    Bu şarkıya klip çekmeliydi.!

  63. dexter mayhew

    Em, hep benimle ol!

Sen Ben Şarkı Sözü
Bir adam düşündü durdu

Yüreği kederle doldu

Yanına bir kuş konuncaDüşünü bir an unutmuştu



Bilmeden bir aşka düştü

Yeniden sevmem demişti

Yüreği kanatlanınca

Sözünü bir an unutmuştu

Hu uu uu uu



Sen ben içimde

Cümle alem dışımda

Sen ben biçiminde

İyi ki varsın yanımda



Kaç sefer delindi gönlü

İçine kapandı durdu

Yarılan yürek olunca

Yeniden bir aşka düşmüştü

Hu uu uu uu



Sen ben içimde

Cümle alem dışımda

Sen ben biçiminde

İyi ki varsın yanımda



Sen ben içimde

Cümle alem dışımda

Sen ben biçiminde

İyi ki varsın yanımda



Uuaa uuu aa uuu aa

Uuaa uuu aa uuu aa (Aeayyyy)

Uuaa uuu aa uuu aa (Aeayyyy)

Oooo uu ooooo

Vooo ooo ooo