mp3 indir dur

Duman - Gurbet

Gurbet
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gurbet
Boyut
: 2.99 MB
Toplam İndirme
: 149 İndirme
Haftalık İndirme
: 80 İndirme
Tarih
: 10-07-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Duman - Gurbet )
  1. M.Uğur Umay

    Davulda Alen Konakoğlu o zamanlar ortalığın a...na koyuyordu..! Ulan bu konser unutulur mu be!

  2. BOMD-Mustafa Yılmaz

    Ah bütün zamanım buralarda geçiyor bu aralar..

  3. Yunus emre Tellioğlu

    belki milyon kere...

  4. Chell

    Dumanı severim ama ayıp ya gurbet böyle bir şarkı değil (Edit: önceki yorumumu görenler için özür dilerim o zaman bu kadar duman iyi tanımıyordum)

    Gökay Uçar

    Chell değil ama kendi tarzlarında söylemişler şahanede beğendim ben çok

    Sefkan

    Chell siktir git o zaman dinleme amk görmiyim bir daha seni buralarda

  5. Muhammed Kartal

    Sabah sabah nerden aklıma geldi aq

  6. Burak Seker

    Tamam ortam şarkı çok güzelde niye soyunayon manisa tarzanı gibi

  7. Selim Sarı

    Bu 2003 bostancı konserine gide çn hayatı cidden yaşamıştır net

  8. Ali Çevik

    Yıl 2019 hala burda bu konseri izleyip mutlu olan vardır heralde?

    Sefkan

    Ben bu konseri izleyip te mutlu olan görmedim amk senden başka

    CsefacaN

    Olmazmi bea

  9. gürhan harmankaya

    Bu arada kafa trilyon

  10. lis ca

    Duman yaşayan efsaneBöyle bir grup yok abiÇok iyi yaaaaaaaaa

  11. Murat Ulutepe

    Bu ADAMlarla aynı devirde yaşayıp şu şarkıları dinleyebildiğimiz için o kadar çok şanslıyız ki, şimdi nasıl Cem Karaca ve birçok eski sanatçı için keşke 30 yıl önce doğsaydık da canlı dinleseydik diyorsak 30 yıl sonraki nesil de bizim için ne kadar şanslılardı diyecekler. Tadını çıkarın, Duman hala yaşıyor yaşatıyor ve hala hayattayız, mutlulukla kalın ;)

  12. gürhan harmankaya

    2003te de aynı ses 2011de de 2019da da valla helalun varr reizzzz

  13. Taha Music

    Bu 30 bin izleyen içerisinde olmaktan o kadar mutluyum ki..

    Napalm

    Taha Music şş çaktırma biz bize takılalım işte kanser kitleyi toplamayalım

  14. winter stone

    oksijensiz olur fakat dumansız olmaz....

  15. Süleyman Açik

    16 sene geçmiş be

  16. Halil Yanık

    O zamanlar herkes anı yaşıyormuş. Şimdi herkes elinde telefon video çekecem, sosyal medyada paylaşacam diye uğraşıyor.

  17. Sevil Sedgwick

    Bizi dost bildiklerimiz vurdular!

  18. Yedinci ?boyut

    Ciğaralığı iyi çekmiş belli

  19. Kaan GÜLSÜN

    Bunu muud müzik uygulamasında bulamadım olsaydı keşke koşa koşa giderim heralde bunu dinlerken

  20. Güneș Özcan

    Adam sigarayı başındayken atıyo zamlar utansın xd

    Güneș Özcan

    Ben bunu yazdıktan sonra marlboro 15 tl oldu

    Abdullah Bostanci

    18 oldu kardeşim

    Ferhat Bozuklu

    Güneș Özcan tütüne başladık

  21. Josef Stalin

    İzlediğim En Kaliteli 480p Video

  22. Abdullah Turhan

    Bu konserin tarihi nedir ki ? Ne kadar eski.

    Abdullah Turhan

    @exper5 bakan kör olsam gerek ki zaten videonun isminde tarih yazıyormuş teşekkür ederim sagolasin yinede...

    CsefacaN

    5 ekim 2003

  23. Ayberk Ercan

    o zamanki konserlerdeki canlılığa bak ya

  24. Ömer Yasin

    Duman baba adamsın baba başarılarının devamını diliyorum duman abim adamsın...

    Sam s

    KARDEŞIM GÜZE KARDEŞIM MALMISIN AMK YA GRUBUN ADI DUMAN KAAN TANGÖZE O 😂😂

    Çınar

    duman abi

    Mustafa Tan

    Duman abi ne aekedlxkxooxodkxoxoxoelekmxmxmc

    Cemre Kaynar

    Adam taşşak kebabı geçmiş bu sazanlar da kebap yemeyi çok seviyor demekki

  25. İfritinçocuğu

    Saat gecenin 04:37 si sabah finalim var oturmuş boş boş duvarı seyrediyordum bildirim geldi hemen açtım kulaklığımı taktım balkona çıktım buz gibi havada son ses dinliyorum İyi dinlemeler

    across universe

    hayırlısı be hafız

    ufçuk

    BİZE NE AMK. ŞÖYLE "ŞU DURUMDAYIM DA BU DURUMDAYIM AMA AÇTIM DİNLİYORUM VAZGEÇEMİYORUM" ROMANTİKLİĞİ İLE BÖYLE ŞARKILARA TAKILAN ALKOLİKLERDEN LAYK KASMA GİRİŞİMLERİ DE Bİ BİTEMEDİ

    serdar

    10/10 aktivite

    Barış ÜNAL

    @ufçuk YARRAM OKUMA O ZAMAN AT KAFASI

    ufçuk

    @Barış ÜNAL OKUYORUM BURALARI ÖZELLİKLE SENİN GİBİ DOĞADA ENDER GÖRÜNEN OROSPU ÇOCUKLARINI KEŞFETMEK İÇİN

Gurbet Şarkı Sözü
Duman - Gurbet Sözleri
kime desem derdimi ben bulutlar

bizi dost bildiklerimiz vurdular

bir de gurbet yarası var hepsinden derin

söyleyin memleketten bir haber mi var

yoksa yarin gözyaşları mı bu yağmurlar

içerim yanıyor yar yar yaram pek derin

bana nazlı yardan aman bir haber verin

bulutlar yarime selam söyleyin

kavuşmak gününüz yakınmış deyin

felek yardan ayrı koyduysa bizi

gurbet elde bir başıma neyleyim

yardan ırak yaşanırmı söyleyin

içerim yanıyor yar yar yaram pek derin

bana nazlı yardan bir haber verin


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap