mp3 indir dur

Allame - Işıklar

Işıklar
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Işıklar
Boyut
: 4.38 MB
Toplam İndirme
: 65 İndirme
Haftalık İndirme
: 27 İndirme
Tarih
: 17-01-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Allame - Işıklar )
  1. Lequel

    ADAM SADECE İŞİNDE GÜCÜNDE KARIYA KIZA RAP YAPMIYOR GÜNDEME GELMEK İÇİN DİĞER MCLER GİBİ BOŞ DİSSLER ATMIYOR 10 YIL ÖNCE NEYSE HALA AYNI ÇİZGİDE DURUŞUNU HİÇ BOZMADI KARAKTER OLARAK ÖRNEK ALINACAK Bİ ADAM BENCE

  2. hakan selcuk

    allamenin anlamı.diğer rapciler gibi ne küpe takması ne dövme nede başka bişeyle dikkat cekmeye çalışanlardan değil allame zaten kliplerindede koyu renkli giyinip dinleyicinin şarkının sözlerine odaklanmasını istemesi ayrı bişey kaliteli sesi ve sözleri allamenin diğer rapcilerden farklı oldıgunu gösteriyo.

  3. Ali Demirci

    Hastasıyız orjinal adamların.....

  4. Sultan Avcıkaya

    Ulan joker yazdım allame ışıklar çıktı gözyaşım pıt

  5. Rana İnan

    Müthiş, mühiş, müthiş

  6. soksksisisusjjs dnjdjdjdjsid

    Jokerle barışıp Bi feat yapsanız piyasanın amina bile koyarsınız

  7. Murat Atc

    Albümün kapağı bu şekildeAlırız morukAlırsınız moruk

  8. Mehmet Aydoğdu

    iyiki hayatıma girdin ve lise yıllarımdan beri seni dinliyorum anlıyorjm artık daha çok her şeyi seydişehire geldiğin gün benim için zor bi gündüh hoşlandığım insan için de öyleydi en yakın zamanda konserine gelmek dileğiyle Trabzon'a saygılar asil ve sert bi adam ama kalbi yumuşacık sertliğiden ilkel hissiyatından eksiklerimi ve sevgimi biliyosun :)

  9. Mehmet Aydoğdu

    seni seviyorum abi

  10. aydn naz

    KARİZMANIN ÖZ EVLADI

  11. burak paytar

    Bişey farkettim bunun en baba metaforu dişler ve pense derken panaroma haremdeki "bana pense verin. Dişleri sökülecek serserinin " ile ilgisi mi var

    Kenan

    evet cezaya sürekli gönderme yapar allame

  12. Osman Kırğıl

    Yeni şarkı ve klip yolda beklerken biraz daha buralarda takılalım

  13. Furkan Efe

    buram buram kalite

  14. hikmet keskin

    Benim ilhamımın izahı yok iltahap dolu günlerimin meyvesi.

  15. Emrah Çulak

    bu bir deliden akıl almaya benzer

  16. Tarık Taşpınar

    Işıklar > biraderim için + mekanın sahibi

  17. ilayda

    benim ilhamımın izahı yok..

  18. ahmetcash LoL MontaGe

    Bu adamın tek değişeni müziği ve ses tonudur !

  19. Mirşam Ünlü

    RESPECT der susarım

  20. ahmetcash LoL MontaGe

    Aq o değilde lol oynarken başka şarkı açsam ping 300 oluyor hamza abiyi açtığımdaysa normalinden daha düşük ping oluyor adamın kaliteli olduğunu anlıyor oyun amk :D

  21. Berk Şahiner

    5.500 xd

  22. İsa Ahmet Serin

    Press F To Show Respect

  23. Berk Şahiner

    BU BİZİM ZOMBİ DE İYİ ŞARKI YAPIYOR HA (Zombiler iyi kazanıyor moruq)

  24. harun pamuk

    Allame kralsın baba 👊👊

  25. Asuman Turan

    Rap aleminde adam akıllı rapçilerden birisi, aynı zamanda hemşerim. İyi ki onu tanıyarak başlamıştım rap dinlemeye. Dinlerken rahatsız olmadığım nadir rap yapan kişilerden biri. Nefesi harika ama daha fazla sigara içerse bitecek... Umarım uzun yıllar bu camiada kalır 👑

  26. Kısa Şarkılar

    Peki joker

  27. Yiğit ELMASTAŞ

    Rap bu adama gerçekyen yakışıyor.Bir Elanur değil tabi ! :p

  28. Burak Oruk

    Ulan aylar geçtiği halde güya rapin populer olduğu bu dönemde bu şarkı 2M zor oldu ya işte benim umudum bitti

  29. napacan boşver

    Burda bir hazine var

  30. emrah Görmez

    Sua adami bayadir dinliyorum bu sarki nasil 2m izlenir aw

  31. umut samsama

    kubilay karça'nın oldschool halidir allame

    Anıl Mert

    umut samsama tip olarak benziyolar evet

  32. fatih

    şu şarkının 2m izlenmesi beni kahrediyor ya

  33. Hasan. mert Ünlü

    Nası 2 milyon ya

  34. Hasan. mert Ünlü

    Allame efsane bi adamsın

  35. berk can

    olum nasıl 2 mn izlenmede olabilir bu parça.

  36. faruk culha

    Merak ettim hala dinleyen Bi benmiyim

  37. ilker alkışla

    Albümün en iyisi,genel anlamda Allamenin en iyilerinden...

  38. Umut Karakoc

    Tam bir sanat eseri... 👍🏻

  39. otuzdortistanbul

    Sozler cok kaliteli, bosa sarf edilmis bir tane kelime yok! Adam sair. Beat, ritim ve flow harika. Klip ise sanat! Günümüz piyasasinda olur olmaz kolpalar kendisine "rapci" diyor! Desinler ama onlar sanatci olamaz. Sanatci budur! Esen bu "popülerlik" rüzgarida bigün geçer, kolpalar gider, ama Allame gibiler hep kalir!

  40. Gamze Ecealp

    Allame'nin gözler yıllar ilerledikçe daha fazla kan kusmaya başlıyor

  41. Anıl Mert

    Her izleyişimde film gibi kitliyo aq???

  42. Jan Ryd

    Mükemmel amk

  43. sewq fasd

    17 Haziran 2016 Gölgeler- /-17 Ocak 2019 Işıklar

  44. TÜRKÇE RAP

    ışıkların sönmeden --->görpişman olmadan -- --> yapellerin kırışmadan--- --->tut

  45. Murat Orta

    2 milyon oldu çok şükür

  46. Mertcan Altürk

    olum şu adama değer verin 2006 dan beri kovalıyor aq

  47. ELZEM

    Kahrımdan ölmek üzereyimSaatime kurulu bomba düzeneğiPatlamaya hazırım oku dizeleriAcaba benimle gelir mi birileri?Gidiyorum meçule doğruBu diyara zorumAma kolay oldu feragat ağrı yokSadece boşluk ağrıyor her günİstikakım çizdi yolİznin yokBu bi deliden akıl almaya benzerAma konu derin o merakını bi nebze giderirDüşünce sterilÜzülme bi torba kemik bi deri kalsa da bu deliLazım olanı verir ağzın içinİcabına bakarım en has biçimdeÇık hadi bu bok işin içindenSıkılKılı kırk yararak seçil veBir köşeye otur al verilen notuYap emredileni soru sormaAzad ederlerMazallah ilan ederler seni deliKim firar ederseİtaatsizin uçar ensesiBunun en baba metaforuDişler ve penseO zaman uzağa hayal hayal etmeOtur evinde bir değişim olur mu dersin?Benim ilhamımın izahı yokİltihap dolu günlerimin meyvesiRuhunu bozan ilaçlarİrfanın hastaysa talip olan neylesin?Hiç keyfime değmesin dertler izimi sürmesinİstersin, istersen olmuyor bilirsin kiİnsansın, buna zor emek vermesiIşıkların sönmeden, pişman olmadanEllerin kırışmadanGör, yak, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme gelHislerim tutuşmadanSök karanlıktan evvelIşıkların sönmeden, pişman olmadanEllerin kırışmadanGör, yak, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme gelHislerim tutuşmadanSök karanlıktan evvelÖfkenin yenilerini (?)Bekler hissettikleriniÖlüm hiç beklenmedik anİster ektikleriniVer ona sevdikleriniEn olmaz dediğini bulup alacak elindenİstediğin şekil at naraÇöküşünü kaç kez gördü bu yerküre dizleriminYok oluşun iliklerini dondururYaşa ilklerini korkununSen ki bu gezegene korkulukKendi hayatına doğrultulmuş bi namlu bu soluduğunYaşayamazdın her öldüğündeYaşamak sana dert olduğundanİleri gidemediğin her an kerbelaSana bekler kelle koltuğundaElinde bitmiş şişelerSen gibi bitmişse neşenİlk adımı eşeler geçmişini neşter ile beleşeHer annesi acıyla pekişirkenRuhunla sevişAklınla çelişirkenSana dönüşecek acı bi neşen buDostluğu traş herkesin aldığı aynı bu yalan ilişkidenHayatımın her anı domino taşı gibi yıkılıyor amaBu son olacak bakBeni bulamayacaklarİçime dönük olaraktanİstediğim anı yaşıyorum kırarak zincirleriKaç sığınaktanBok dünyanızı gözlerinize bakarak yakacaklar!Işıkların sönmeden, pişman olmadanEllerin kırışmadanGör, yak, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme gelHislerim tutuşmadanSök karanlıktan evvelIşıkların sönmeden, pişman olmadanEllerin kırışmadanGör, yak, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme gelHislerim tutuşmadanSök karanlıktan evvelIşıkların sönmeden, pişman olmadanEllerin kırışmadanDudakların kilitli kalsınZiyan etme gelHislerim tutuşmadan

  48. Alperen Abul

    Fero bundan 10 albüm çıkarır aq

  49. Engin Kalyon

    ateş ediyorsun kardeşim ateş. başarılarının devamını dilerim.. cezadan sonra dinlediğim en iyi rapçi sensin.. türkçe rapin kralı olma yolundasın....allah yolunu açık etsin.

  50. kk heartstone

    KRALLAME 👑

  51. serkan evren

    ulan ayıp ya şöyle bir parca daha 2 milyon bile dinlenmemiş

  52. Münir Ulusan

    Nasıl yazıyor bunları bu adam akıl alır gibi değil. kelimelerin uyumu falan müthiş ve anlamı kaybetmiyor.

  53. Yavuz Eyüp

    Işık’ların sönmeden derken ölümden bahsediyor muş. Abi çok iyi değilmi bu allemenin rapi çok sağlam

  54. Mert Basal

    authone ➡ %0porn ➡ %0geveleme ➡ %0kalite ➡ %100#krallame 👑

  55. Mert Basal

    Şu şaheserin hala 2 milyonu bulmamış olması gerçeği.🚬🚬

  56. Ballı BİFTEK

    Lan hala 2m olmamış şaka gibi neyse bilmesin kimse amq

  57. Mehmet İpekçe

    2 milyon olunca uyandırın

  58. Engin EKŞİOĞLU

    kimseye diss atmadan gündemdekileri kıskanmadan BAŞARI yı yakalamanın adıdır ALLAME

  59. Oronriel

    Allame bu kadar güzel nakarat yapar mıydı? Sardı, sarıyo...

    Alicem Batmaz

    yapardı tabii amk daha iyisini yapmışlığı var..

    Oronriel

    @Alicem Batmaz öner bikaç tane dinleyelim

    Alicem Batmaz

    Hastalık, yan, hüsran , şehir İlk aklıma gelenler daha var baya eski şarkıları özellikle

  60. mehmet ongun

    Ben Allame Öfkenin Rap Literatüründeki Karşılığım....

  61. Osman Kırğıl

    Yazik ki bu kitle şu adama hakettigini vermiyor. Albümün çıkış şarkısı hâlen 2milyon olamamis etrafta rap dinledigini sanan o kadar andaval var ki...

  62. Umut Küçük

    Yapmışın yine gral

  63. aras aras

    bi 2 milyon olmadı ya

    Multu Taşdelen

    Oldu oldu

  64. Jan Ryd

    Tek kral

  65. Mehmet Mikail Özten

    çok gzll

  66. MuRaT EMRE

    Hadi şunu 2 Milyon yapalım 👊

  67. Zeynep Edaa

    Bırakın arkadaşlar az izlensin keşfedilmemesi bizi daha çok mutlu eder. Allame bize yeter :))

    Multu Taşdelen

    Ama adam nasil para kazansin az dinlenirse

  68. ATSIZ

    Hakettiği değeri görmeyen sayılı insanlardansın lanet olsun

  69. Kadir Kercek

    ☠️🔥

  70. Muhammet Sertan

    bu adam bir gün değerlenir ama o gün ne o ne biz olmayız amk

    ATSIZ

    Hiç olmadığı kadar değerli çünkü değerli dinleyiciler dinliyor.

  71. bossyy

    aynen kankham ben fero yyeye mericeyn

  72. Lutfu Evren

    Nakaratta arkada back vokal gibi bir ses var. Nakaratın lezzetini o kadar arttırıyor ki. Gerçekten muazzam. Emeğine sağlık AllameRespect👊

  73. Nour Gamer

    Here is the english comment u were looking for

  74. duygu türkmen

    🌷😍

  75. Anıl Mert

    Şu beat’teki orjinalliğe bakar mısın aq!!! Piyasada bu beate verse girip bu kadar güzel bi şarkı yapacak mc tanımıyorum

  76. Bordo Mavi Video

    Yan Yana dan sonra gelenler

  77. Trabzon Tranzon

    Gerçek rap

  78. 3. Tekil Şahıs

    Dönüp dolaşıp yine Hamza abinin şarkılarına geliyorum.. 🤞🏻🔥🔥

  79. Yusuf Yigit

    Yemin ediyorum piyasanın en iyisi sensin allame tek kral

  80. Yusuf Aktay

    Kapşon un markası ne

  81. Veysel Turgun

    Mekanın gerçek sahibi

  82. Bay Bıyık

    Buna dislike atan da gitsin tayt giysin

  83. Qeen

    YanYanadan sonra buraya dönenler ? :D

  84. hiraeth

    Dun bunu canli canli dinledim cok mutluyum

  85. Meltem Yağmur

    Konserde muhteşemdin Krallame👑

  86. Hüseyin Kececi

    Gerçekten tarzını bozmadığın için ve old school'a devam ettiğin için sana çok teşekkür ederiz.Sen gerçek bir mc'sin senin değerini bilmeseler de olur.Rapini bilmeselerde olur onlar gitsin boş autotune boş karı kız esrar dinlesinler ancak sen öyle değilsin işte gerçek old school rap1-İzlenme Sayısı az2-Autotune Yok3-Kalite(Son yazdıgım şeyi bir arkadaşdan çaldım bu yorumlarda ancak çok doğru söylediği için ben de yazmak istedim kusuruma bakmasın )TARZINI SEN BOZMA REİS BİZ SENİN ARKANDAYIZOLD SCHOOL!!!!!!!!!!

  87. ZeoNNN Ekşi

    Abi nakarat çok güzel

  88. Kerim Özdemir

    Adamsın kralll

  89. YEÇ Productions

    [Verse 1]Kahrımdan ölmek üzereyimSaatime kurulu bomba düzeneğiPatlamaya hazırım, oku dizeleriAcaba benimle gelir mi birileri?Gidiyorum meçhule doğru bi' diyaraZorum ama kolay oldu bu, feragat ağrı yokSadece boşluk ağrıyor her günİstihkakım çizdi yol, iznin yokBu, bi' deliden akıl almaya benzer ama konu derin o merakını bi nebze giderirDüşünce sterilÜzülme; bi' torba kemik, bi' deri kalsa da bu deli, lazım olanı verir ağzın içinİcabına bakarım en has biçimdeÇık hadi, bu bok işin içindenSıkıl, kılı kırk yararak seçil ve bir köşeye otur, al verilen notuYap emredileni, soru sorma azad ederlerMaazallah ilan ederler seni deli, kim firar ederseİtaatsizin uçar ensesi, bunun en baba metaforu dişler ve penseO zaman uzağı hayal etme otur evinden, bi' değişim olur mu dersin?Benim ilhamımın izahı yok, iltihap dolu günlerimin meyvesiRuhunu bozar ilaçlar, irfanın hastaysa talip olan neylesin?Hiç keyfime değmesin, dertler izimi sürmesin istersinİstersen olmuyo' bilirsin ki insansınBuna zor emek vermesi[Nakarat]Işıkların sönmedenPişman olmadan, ellerin kırışmadanGör, yap, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme, gel hislerin tutuşmadanSert karanlıktan evvel!Işıkların sönmedenPişman olmadan, ellerin kırışmadanGör, yap, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme, gel hislerin tutuşmadanSert karanlıktan evvel![Verse 2]Öfkenin ger ipleriniBekler hissettikleriniÖlüm, hiç beklenmedik an ister ektikleriniVer ona sevdikleriniEn olmaz dediğini bulup, alacak elindenİstediğin şekil at naraÇöküşünü kaç kez gördü bu yerküre dizlerininYok oluşun iliklerini dondurur, yaşa ilklerini korkununSanki bu gezegene korkuluk, kendi hayatına doğrultulmuş bi' namlu bu soluduğunYaşayamazdın her öldüğündeYaşamak, sana dert olduğundanİleri gidemediğin her an kerbela sana, bekler kelle koltuğundaElinde bitmiş şişeler, sen gibiBitmişse neşen, ilk adımın eşeler geçmişini neşter ile beleşHer hamlesi acıyla pekişirkenRuhunla seviş, aklınla çelişirkenSana dönüşecek acı bileşen buDostluğu tıraş herkesin aldığı aynı bu yalan ilişkidenHayatımın her anı domino taşı gibi yıkılıyor ama bu son olacak, bakBeni bulamayacaklarİçime dönük olaraktan istediğim anı yaşıyorumKırarak zincirleri kaç sığınaktanBok dünyanızı gözlerinize bakarak yakacaklar[Nakarat]Işıkların sönmedenPişman olmadan, ellerin kırışmadanGör, yap, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme, gel hislerin tutuşmadanSert karanlıktan evvel!Işıkların sönmedenPişman olmadan, ellerin kırışmadanGör, yap, tut!Dudakların kilitli kalsınZiyan etme, gel hislerin tutuşmadanSert karanlıktan evvel!

  90. Freedom Erdem

    YanYana dan Sonra buraya gelen tayfa ses ver 04. 08.2019

  91. efe aksakal

    ALLAME PARA İÇİN ÇİZGİSİNİ HİÇBİR ZAMAN BOZMADI. BU YÜZDEN ALLAME

  92. Anıl Fazıl

    Yanyana san sonra buraya gelenler

  93. Ramazan Eryiğit

    Allame norm contra nyse hayal kurmayalim simdi

    Emre Kemal

    kont un norma dissi var ne diyon sen

    Ramazan Eryiğit

    @Emre Kemal kardeş o diss nedir ki yani elestiri yapmıs rap müziğin doğası bu. Beraber sarkı çikarmaya engel değil

  94. Ömer Tuzcu

    Yan yana dan sonra tekrar dinleyenler burda mı?

  95. Vehbi Haktan Eroğlu

    Trabzonspor’a yaptığı rap ten gelenler

  96. Basemode Records

    * Basemode Records kanalına Abone ol! http://bit.ly/Basemode#AV albüm ön sipariş: https://apple.co/2RQvITw#Işıklar Spotify: https://spoti.fi/2VXrM2m

    FITNESSPRO - TRAİNER

    https://www.youtube.com/watch?v=KSE-KOmKHCk&t=2sARKADAŞLAR ÇUKUR DİZİSİNİN SEVİLEN KARAKTERİ ÇETONUN NACİZANE TAKLİDİNİ YAPTIM İZLEYİP DESTEK VERİRSENİZ VE PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM

    Kuzey Gang

    Basemode Records Çıkardığım yeni klip ve parça kanalda desteklerseniz sevinirim doğum günüme ozel bir destekleyin

    Th3Ner0

    Ya o değilde şu klibin sonunda çıkan sembol neyin nesidir bir anlatsanızda bilsek.

    ByGoneDistance!!!!! ゐ暗者

    kayıt işlerini bırak gel hentai izleyelim bak i para var

Işıklar Şarkı Sözü
Allame - Işıklar Sözleri


Kahrımdan ölmek üzereyim

Saatime kurulu bomba düzeneği

Patlamaya hazırım oku dizeleri

Acaba benimle gelir mi birileri

Gidiyorum meçhule doğru bi' diyara zorum ama kolay oldu bu Feragat ağrı yok

Sadece boşluk ağrıyor her gün

İstihkakım çizdi yol iznin yok bu bi' deliden akıl almaya benzer ama konu derin o merakını bi' nebze giderir

Düşünce steril

Üzülme bi' torba kemik bi' deri kalsa da bu deli lazım olanı verir Ağzın için icabına bakar hemen has biçimde

Çık hadi bu bok işin içinden sıkıl kılı kırk yararak seçil ve

Bir köşeye otur al verilen notu yap emredileni

Soru sorma azad ederler

Maazallah ilan ederler seni deli kim firar ederse

İtaatsizin uçar ensesi bunun en baba metaforu dişler ve pense

O zaman uzağı hayal etme otur evinden bi' değişim olur mu dersin

Benim ilhamımın izahı yok iltihap dolu günlerimin meyvesi

Ruhunu bozar ilaçlar irfanın hastaysa talip olan neylesin

Hiç keyfime değmesin dertler izimi sürmesin istersin

İstersen olmuyo' bilirsin ki insansın

Buna zor emek vermesi



[Hook](x2)

Işıkların sönmeden

Pişman olmadan ellerin kırışmadan (Gör, yap, tut)

Dudakların kilitli kalsın

Ziyan etme gel hislerin tutuşmadan (Sert karanlıktan evvel)




Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap